En nu?!? Collectie advies

Jazeker wel! Ik vond 'm toentertijd te klein. Dat gezegd hebbende, da’s een tijdje geleden en ik ben veel kleinere horloges gaan dragen. Maar toch. Als hij er toen in 36mm was was het een insta-buy. Daar was zelfs m’n vrouw het mee eens.

Oy guerrillas, denk daar dan wel even dit horloge bij:

Órale, ese! Tied veur 'n Grand Seiko. Prima sportdingen, goeie duiker-vervangers. :+1:

giphy-1

Moderne Airking is cray cray, gast. Bah. Serieus. Ik moest even scrollen hoor, want er staan op dit moment 57 Rolex advertenties in het blauwe. Lekker, eh, courant, die spullen. Super zeldzaam ook.

Maar de moderne Airking. Da’s toch echt het amalgaam van alle helaasheid der dingen. Neem dan in godsnaam de Milgauss die er staat. Die is lomp, maar wel een soort van leuk en met groen glas.

Er staat ook een groene Oyster Perpetual, maar die gappestijn wil er 1700,- boven de listprijs voor hebben. :slight_smile: :rofl: 57 Advertenties. Volgens mij heeft iedere dweller in het groene gedeelte wel een Rollie in het blauwe gedeelte staan, en de duizenden euro’s vliegen er van af. Ik moet gniffelen.

Edit: Uh-oh, ik had niet door dat het je eigen horloge was. Sorry man. Het blijft een moderne Airking. No offense.

Geweldig. Daar zou ik mijn Ibuki op inruilen, en dat zeg ik niet vaak.

3 likes

Dat was niet aardig van je

1 like

Dan zou ik nog eerder de NB1062-17W kiezen. Er was iets met ‘groen’ in dit topic :blush:

2 likes

Ja, als dat model mij bekend was, had ik die waarschijnlijk genoemd. :wink:

Bij deze. Je hebt een blauwe, groene en een witte versie

Witte is NB1060-04A uit mijn hoofd

I know! :upside_down_face:

1 like

Hij laat er geen gras over groeien:

3 likes

Haha, naar goed advies gehandeld :sweat_smile:. Verder moet ik nog eens goed nadenken, en ik heb veel moois van Citizen gezien dat ik niet kende.

2 likes

Om het nog erger te maken: die longines duiker
zal wel concurreren qua draagtijd met je omega en het onderspit delven

ik zou die niet houden als dit mijn collectie was.

De groene spirit zulu time gmt daarentegen als vervanger

:ok_hand:

2 likes

Mooi toch

5 likes

Staat een mooie Rolex groene in het blauw.
Ben je in een keer klaar.

1 like

Concurreren doen ze nog niet echt. De Longines gaat voor het ruigere (strand)werk en de Omega toch meer voor de rustigere activiteiten. De Longines concurreert wel met de G-Shock, al krijgt die laatste ook wel zijn tijd als er echt stevig geklust wordt.

Mooi, en zeker een optie.

De Oyser Perpetual zag ik. 36mm is mij te klein en, hiervoor ga ik slaag krijgen, ik vind mijn Gentleman spannender ogen :sweat_smile:.

1 like

Nee bedoel die sub groen. Van mannetjesmar.

1 like

Die is heel mooi, maar dat vind ik te veel geld :innocent:. Tevreden met mijn Seamaster voorlopig.

1 like

Ja die Seamaster is ook geweldig.

2 likes

Ik zou bijna zeggen als de opbrengst genoeg is, de hele berg verkopen en je grail kopen. Ik heb qua zakmes mijn grail gekocht em draag al jaren de rest nooit meer. Ga ze verkopen omdat ze stof happen en ruimte innemen.

1 like

Ik bedoel dagelijks

Dat is me te saai, ik houd van de afwisseling. En niet ieder horloge werkt voor mij in ieder scenario.
Al kan ik met de G-Shock waarschijnlijk alles, maar uiteindelijk is een horloge niet eens nodig. Het is vooral leuk en een accessoire :innocent:.
Daarnaast is menig grail niet overal te dragen, al helpt jou tip met het zakmes meenemen dan wellicht :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Weg doen wat je niet draagt en doe eens gek, ga voor blauw of misschien wel wit

1 like

Precies dat, ik heb het Blauwe gedeelte gevuld op advies :saluting_face:.
Nu moet ik mijzelf nog overtuigen dat die SeaQ het niet is voor mij, maar dat lukt al maanden niet :yum:. De volgende aankoop wordt nog overwogen.

Blauw of wit, wie weet ooit maar waarschijnlijk ‘gewoon’ groen :green_heart:.
Een goede dress watch is trouwens wel wit (of licht van kleur) vind ik, maar zo’n horloge draag ik zelden.

2 likes