Ik zou beginnen met het toevoegen van een simpele moderne Rolex.
Een AirKing bijvoorbeeld.
Asjemenou, toevallig staat er eentje in t blauwe.
Ik zou beginnen met het toevoegen van een simpele moderne Rolex.
Een AirKing bijvoorbeeld.
Asjemenou, toevallig staat er eentje in t blauwe.
no date en we kunnen praten. dat venstertje helemaal vreemd uitgelijnd, een andere font dan de cijfers op de wijzerplaat, een andere font size (logisch) en andere kleur voor de datum in het venstertje. vele horloges die zich daar schuldig aan maken (IWC Mark XX en consoorten). wel mooie, hippe “matcha”-kleur
prachtig!
Helaas vind Seiko het nodig hun uitmuntende wijzerplaten elke keer weer te verpesten met een datumvenster op 3 uur. Ik zou ze het nog kunnen vergeven op 6 uur een kleurmatching datumwiel, maar goed.
Als we het over groen hebben dan vind ik deze Oris geweldig.
Tuurlijk, de kikker in het datumvenster is een beetje gek maar dat gebeurt blijkbaar maar eens per maand en verder is deze toch wel om je vingers bij af te likken.
Duikers lijkt je opzich al wel lekker in te zitten dus tijd voor iets sportiefs (hou je duidelijk van) maar dan anders.
Titanium, 120 uur (!) gangreserve en met 39mm ook een hele fijne maat.
Ik heb nog een mooie Junghans Chronoscope in de aanbieding voor het juiste bod, prachtig horloge!
Alle gekheid op een stokje, ik neig naar de door jezelf hierboven genoemde SBGJ259, of in een compleet andere hoek een fijne Breitling Navitimer 41
Succes met dit heerlijke luxeprobleem!
Mooi, heel mooi!
Leuk ding, niet voor mij .
Ik ben fan, maar de AT vind ik mooier.
Mooi groen is niet lelijk, maar dit vind ik heftig. Het horloge kan het wel gebruiken, want verder is het niet heel spannend.
Haha, geniet ervan .
Breitling heeft de kleur wel perfect, maar verder vind ik het te druk .
Jazeker wel! Ik vond 'm toentertijd te klein. Dat gezegd hebbende, da’s een tijdje geleden en ik ben veel kleinere horloges gaan dragen. Maar toch. Als hij er toen in 36mm was was het een insta-buy. Daar was zelfs m’n vrouw het mee eens.
Oy guerrillas, denk daar dan wel even dit horloge bij:
Órale, ese! Tied veur 'n Grand Seiko. Prima sportdingen, goeie duiker-vervangers.
Moderne Airking is cray cray, gast. Bah. Serieus. Ik moest even scrollen hoor, want er staan op dit moment 57 Rolex advertenties in het blauwe. Lekker, eh, courant, die spullen. Super zeldzaam ook.
Maar de moderne Airking. Da’s toch echt het amalgaam van alle helaasheid der dingen. Neem dan in godsnaam de Milgauss die er staat. Die is lomp, maar wel een soort van leuk en met groen glas.
Er staat ook een groene Oyster Perpetual, maar die gappestijn wil er 1700,- boven de listprijs voor hebben.
57 Advertenties. Volgens mij heeft iedere dweller in het groene gedeelte wel een Rollie in het blauwe gedeelte staan, en de duizenden euro’s vliegen er van af. Ik moet gniffelen.
Edit: Uh-oh, ik had niet door dat het je eigen horloge was. Sorry man. Het blijft een moderne Airking. No offense.
Geweldig. Daar zou ik mijn Ibuki op inruilen, en dat zeg ik niet vaak.
Dat was niet aardig van je
Ja, als dat model mij bekend was, had ik die waarschijnlijk genoemd.
Bij deze. Je hebt een blauwe, groene en een witte versie
Witte is NB1060-04A uit mijn hoofd
I know!
Hij laat er geen gras over groeien:
Haha, naar goed advies gehandeld . Verder moet ik nog eens goed nadenken, en ik heb veel moois van Citizen gezien dat ik niet kende.
Om het nog erger te maken: die longines duiker…zal wel concurreren qua draagtijd met je omega en het onderspit delven……ik zou die niet houden als dit mijn collectie was.
De groene spirit zulu time gmt daarentegen als vervanger……
Staat een mooie Rolex groene in het blauw.
Ben je in een keer klaar.