En nu?!? Collectie advies

Ik heb wat zakmessen van Helle (Noors). Haalt het er vast niet bij, maar ook mooi spul :slight_smile: .
En ook een Buck van gehard staal, voor te klussen/tuinieren.

Ow, vast niet. Alleen de Hydroconquest is een stijlvolle capabele beater, kan tegen een stootje en staat top op de groene rubberen band. Ik kan nog niet zonder :stuck_out_tongue: .

Mooie wijzerplaat :melting_face: :green_heart:

1 like

Bron: Bottle Green | Venturer (traskawatch.com)

Zoiets dan? :slight_smile:

1 like

Nja, ik vind de compressor en het duikertje wel leuk. Maar het blijven een soort van snacks. Nu ik er naar zit te kijken herinner ik me plotseling waarom ik geen Traska heb.

Er komt een dag dat je dat billboard-formaat font van die numerals op de wijzerplaat zat bent. Longines zelf is er tenslotte ook eindelijk eens mee opgehouden.

Stop nu eens met mijn exacte gedacht te bevestigen :grin:. Door het ‘net niet/snack’ gevoel schrijf ik dit soort horloges vaak snel af, en het is in vrijwel alle opzichten een betere GMT dan de Longines :smiley:

Dat is mogelijk, maar op het strand is meestal genoeg om naar te kijken…dus het kan nog even duren :yum:.

Als groen de kleur is er vooral niet vanaf wijken.

2 likes

Eens met jouw tip Freek

Beacher moet gewoon kleur bekennen: groen :white_check_mark:

3 likes

:star_struck:

2 likes

2 likes

Precies!

2 likes

De laatste groene is leuk! Wat unieker dan de AT zelfs :sweat_smile:.

Verder hoop ik ergens nog dat Tudor die nieuwe BB58 GMT een groene bezel geeft. Zou me mogelijk beter passen dan de Zulu Time :speak_no_evil:.

De SeaQ blijft bovenaan. Daar gaan we mogelijk toch voor moeten sparen :innocent:.

2 likes

Wie moet dit voorstellen dan? :joy:

En je hebt dan een toolwatch 20ATM, 5 jaar garantie, keuze in 39 en 41mm voor dezelfde prijs en fijnverstelling op de band.

3 likes

Vandaag de AT en Zulu Time gepast.
De AT is het perfecte horloge voor mij. Als ik een horloge mocht hebben, was het deze.
Echter, tussen de hele collectie en met alle afwisseling valt het een beetje weg :sweat_smile:. Misschien ooit, maar ik voel nog niet echt de wens tot aankoop.

De Zulu Time in 39mm staat perfect en zit top. De afwisseling met zwarte wijzerplaat en gouden letters is ook wat waard. De kwaliteit doet niet onder voor de Omega, goede bezel en band ook.
Deze gaat ik onthouden. En al schrijven ze niet af als de Grand Seiko’s die ik heb bekeken, ze zijn relatief betaalbaar te vinden al :+1:.

2 likes

Onderschat de afschrijving van de G.S
niet.
:astonished:

1 like