Ik zou zelf toch iets meer geld uit geven en gaan voor een sub
Volgens mij is een Sub helemaal niet (meer) in beeld.
114300 zou mijn persoonlijke keus zijn!
Als het idee van een duiker in je hoofd gezeten heeft, komt het uiteindelijk erop neer dat je weer een duiker wilt. Dus nu een budget model aanschaffen leidt ertoe dat je toch nog een duiker wil hebben op een gegeven moment.
Anders gewoon de breitling kopen en niet de Rolex vanwege de naam.
Bijzondere redenering. Je adviseert hem om het model te kopen dat hij niet wil boven het model dat hij wil, alleen maar omdat hij het eerder ooit wél gewild heeft? Daarbij vind ik een datejust niet echt een budgetmodel (maar goed, dat is open voor interpretatie natuurlijk).
Ik heb ooit een Porsche 911 gewild. Nu niet meer.
Voortschrijdend inzicht geldt niet voor horloges�
Voor alle duidelijkheid: toen ik âstigmaâ gebruikte als omschrijving was dat geen referentie naar een fout publiek of omdat het zo âstandaardâ is. Dat zou redelijk hypocriet zijn, want ik heb zelf een Rolex Submariner geha
Ik wilde er enkel mee aangeven dat als je een OP met blauwe wijzerplaat draagt dit wel gaat opvallen in dat studentikoos publiek en meer wel dan niet leiden dergelijke dingen een eigen leven. Met een neutralere zwartere kleur ga je dat probleem volgens mij veel minder hebben.
Er zijn wel meer horloges met een blauwe wijzerplaat en vrijwel niemand zal zien dat het een Rolex is. Zwart, blauw of wit maakt mi geen fluit uit.
Gewoon kopen wat JIJ op dit moment mooi vindt en je van eventuele zgn âproblemenâ natuurlijk helemaal niets aantrekken!
Je hebt er tenslotte jĂĄren hard voor gewerkt, iedere ochtend vroeg op, door weer en wind. Of is het een cadeautje van paps?
Mijn vader heeft zelf een swatch en een kapotte tissot ergens in een la liggenâŠ
Maar ik mag zeker niet klagen, heb laatst nog een laptop gehad van hem, voor aankomend schooljaar.