Enzo Mechana is mooi

Had je wat anders verwacht?

Nee :joy:

Huh, ik word gek, hoe kan het dan dat de naam wel leesbaar is
:scream:

Ik weet niet hoe jij hem ziet maar hij is idd gespiegeld.

2 likes

Ja en wat dan nog?
Loop vooral nieuwe leden af te zeiken dan weet je 100% zeker dat een leuk forum doodbloedt.

Applaus
 NOT.

EDIT
K*T dat was tegen @Ayrin verkeerd geklikt :rage:

Spiegeltje spiegeltje aan de wand
:joy:

fout klikje, was niet tegen jou

Volgens mij wordt het voor een aantal mensen tijd om een ander forum te zoeken. Wat een negatief gezeur zeg. Er was toch ook een buitengewoon succesvolle facebookpagina? Of iets met lugholes?
Ga daar alsjeblieft roepen dat je al veel langer lid bent, plaatjes posten van alles behalve horloges en alles lelijk vinden van iedereen die iets mooi vindt.
Wees respectvol of ga weg!!

17 likes

't komt ook zo leuk over.
post je enthousiast een horloge waar je verliefd op bent en dan zulke reacties.

2 likes

Maar mis je hem niet? Of gaat er toch weer eentje komen? Je blijf namelijk toch wel erg enthousiast over het merk en de verschillende modellen.

Staat die niet veel mooier op een lekker grove stalen band?

Ik vind ze wel gaaf, net iets verfijnder dan Vintage Vdb, waar ik ze een beetje op vind lijken.

Groeten,

Stefan

2 likes

Echt, wat een zeikbericht is dit! Weet je, ga lekker fietsen op zondag. Of naar de sportschool. Of spring van de brug als het je allemaal teveel wordt. Als een topic-titel aanklikken al je al te vermoeiend is

6 likes

Prachtklok!!!

En soms verast het leven ons, in dier voege dat d’één of d’ andere wijsneus ons vol in de asser beukt met steigerhouten plankjes. :grinning:

2 likes

Did you mean the Queen’s English or the English spoken in Queens?

I mean Queens’ English.

Heb dat wel eens eerder overwogen, geen slecht idee.

Maar dan moet je doorpakken, doen! Overwegen is voor wijven. En het scheelt ons een hoop gezeik!

1 like

Gaaf! Zal wel een blok beton zijn om je pols denk ik :wink:

Ps: ik hoop dat het weer snel opknapt, dan kan ik weer fietsen.

1 like