Enzo Mechana is mooi

Het heeft wat van VDB weg…

Dit is een blok beton (van brons)

Foto van WUS

hoeveel weegt dat monster wel niet?

Het is schijnbaar een 57mm case ,dus ik denk dat deze gauw 350 gram is.

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:
De derde optie. Nu weet ik het nog niet.

Wtf, jeetje wat een Gorilla Watch.
Wel gaaf overigens.

Mis er zoveel waaronder mijn Enzo’s :relaxed:

Zou deze erg graag willen hebben.

2 likes

Ik zou zeggen er vol voor gaan.
Alhoewel ik me ook nog het topic kan herinneren met alle tussentijdse updates van een model. Hoop dat deze je dan meer zal bevallen en langer kan blijven. :+1:

ps. vind deze overigens ook wel te pruimen.

Hier moet ik wel een beetje om lachen,maar kudo’s voor het uitbrengen.:smile:

ENZO Mechana Ref. 500 ‘Gauge’ X

50mm x 33mm hoog
Schijnt een vintage Omega uurwerkje te hebben.

2 likes

Hij gebruikt veel omega uurwerkjes. Vind persoonlijk de keeper van de band een beetje dik.

Kan ook nooit fijn dragen onder een overhemd met die rechte lugs.

2 likes

Je moet hem ook Agnelli style dragen :smile:

1 like

Hij doet wat hij leuk vindt.
Gebruikt vaak Omega of Rolex uurwerken.

Heb zelf deze gehad met 1570 uurwerk

5 likes

Die is cool.
Hoeveel maakt hij er per serie ongeveer?

Het klinkt ook alleen maar Italiaans, de naam is niet eens Italiaans… Als je als fabrikant niet eens die moeite kan doen zegt het al genoeg :unamused:

CH wordt in het Italiaans alleen gebruikt voor i en e om een K te schrijven; voor een andere klinker is het gewoon enkele of dubbele C als K. Tenzij dit een hipster is die wat afwijkend wil doen met z’n naam weer.

Zo, weer zo’n nuttig weetje :smile: And there’s more where that came from :sunglasses:

1 like

Vaak maar één en heel soms doet hij een serie waarvan ik niet weet wat de hoeveelheden zijn.
Hij is drukker met andere dingen dan horloges.

Cal. 1575. Met datum… :slight_smile: Rolex was te “cheap” om verschillende inscripties te maken voor 1570 en 1575 calibers. Cool ding wel, maar niks voor mij. :wink:

GAAAAAAF :heart_eyes:

Enzo Mechana wordt tegenwoordig volledig door Watchobssesion in de UK gecoördineerd. Zijn inmiddels in serie geproduceerd. De Acqua met bruine en zwarte wijzerplaat zou ruim beschikbaar moeten zijn. Ik was met Gary van Watchobssesion in contact. Op het moment dat ik een Acqua wilde bestellen bleef het stil. Nooit meer wat gehoord. Dus geen Enzo Mechana voor mij. ( Ik heb trouwens het gevoel dat Enzo ver op de achtergrond is)

"Hij doet wat hij wil"
Zeker. Als ik ooit nog een fietsbel aan een bandje nodig heb, zal ik nog eens zoeken.
:yum:

3 likes