EOL-indicator Seiko SKX007

Shit, dat ga ik meteen even proberen… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Om even antwoord te geven. Je antwoord staat letterlijk in je eigen post “battery powered watches”.

De Seiko SKX007 is een automaat en deze regel gaat dus helemaal niet op voor haar, maar alleen voor quartzjes die ook aan deze ISO 6425 willen voldoen.

1 like

Mijn idee TagEd! :+1:

De laatste tijd is het affikken weer massaal aanwezig hier.

Groeten,

Noel.

Bovendien is het niet onmogelijk dat de TS precies weet hoe de vork in de steel zit. Gewoon een interessant gevoel voor humor. :smirk:

5 likes

Alles kan & achter af, nog meer. Maar het is maar 1 maal per jaar 1 april.
De rest van het jaar houden we ons aan de forumregels. Normaal moeten we er van uit kunnen gaan dat de gestelde vragen serieus zijn.

1 like

Volgens mij staat nergens in de forumregels dat het altijd serieus moet. En, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

2 likes

Dat is zeker waar & daar heb ik ook niets tegen! Wat er precies in forumregels staat heb ik niet nagekeken, maar vroeger stond er iets in dat we elkaar met respect moesten behandelen. Voor mij betekent dat, dat als iemand een vraag stelt, ik er van uit moet gaan dat die serieus is.
Als het hier een forum wordt, waar iedere lolbroek kan komen masturberen, laat het forum dan maar aan anderen.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

jah de vraag verkeerd gesteld, sorry, deze trol zal het nooit meer doen
ajuu :slight_smile:

1 like

yups inderdaad… :slight_smile:

Mooi…had dit ook al gedaan…
Wens nl niet zomaar “uitgescholden” te worden.

1 like

de waarheid doet soms zeer ik weet het …

Heren.

Persoonlijke vetes kunnen via PM gesetteld worden.
Laten we toch een beetje gentlemen blijven.

3 likes

En nogmaals gemeld.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Jammer, ik dacht echt dat het een grapje was. :weary:

Jammer ook van het schelden, maar ook van het cynisch afbranden van een persoon. Dat noem ik walgelijkheid in nette taal ipv walgelijkheid van het schelden.

1 like

Dat zal er zeker nog staan. Respect is echter iets wederzijds en als ik de reacties in dit topic zie is dat niet het geval.

Als iemand een onrespectvolle post plaatst kan je 'm melden bij de mods. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig.

2 likes

Deze hobby is al erg genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:
laten we het een beetje leuk houden.

Peace Yo! :mushroom:

1 like

Deze topic schreeuwt om een mediator ahum moderator.

De derde regel lijkt me op jou van toepassing in ieder geval.

1 like

Ik interpreteerde de vraag van de TS eigenlijk anders, nl. als volgt: als de ISO standaard aan batterijhorloges een indicator vereist, waarom dan geen gangreserve bij een automaat? Dat vind ik een redelijke vraag. Het is in elk geval de reden (icm het niet handmatig kunnen opwinden) dat ik nooit ‘echt’ zou gaan duiken met bv. mijn Monster.

Oh, en dit:

2 likes