EOL-indicator Seiko SKX007

1 like

Er wordt wat afgezopen bij jou op de bank.

1 like

Uit lege flesjes :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ben ook eerder geamuseerd verbaasd (heb zelf een SKX007) over de vraag, dan dat ik meteen op de Powned/GeenStijl-toer wil met m’n comments. Verwonder me over het niveau hier soms. Gaat meestal goed hoor, daar niet van
 :unamused:

Beschouw deze topic nog steeds als 'n bijzonder goede grap. Heb 'm een paar dagen overgeslagen omdat ik dacht: WTF!!! Maar naarmate het aantal reacties steeg toch maar ff gaan lezen


Rest mij nog 1 vraag: waar zit de EOL-indicator op mijn Seadweller?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan deze onzin op slot alsjeblieft?

1 like

Wel, net als op een quartz horloge met EOL: als ie schokkerig begint te lopen, zou ik er mee langs een dealer of horlogemaker gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ach en met zo een Dwellert zal een nieuw batterijtje ook niet zo duur zijn.

Jammer dat jullie hier een slotje op willen. Het is net zo’n vermakelijk topic. :grin:

Zit je nou stoer te doen met je Rolex? Typisch een Rolex-drager weer hoor. :smirk:

1 like

@Moderator
 !!
Waarom wordt gemarkeerde belediging van SuperC door TS wel verwijderd maar degene aan mijn adres niet terwijl de inhoud exact hetzelfde is?

Anders ben ik genoodzaakt om TS ook tot de grond af te branden :sunglasses:

Natuurlijk heeft de SKX geen batterij, foutje mijnerzijds, ik was te enthousiast met het stellen van de vraag want was opgetogen over het vinden van de ISO normen voor een duikert.
Sorry daarvoor, zal niet meer voorkomen.

Ook zal ik minder gaan posten, ik merk irritatie bij een aantal mensen over dat feit en om daarom uitgemaakt te worden voor een trol, heb ik er niet voor over.

Ik wens iedereen nog veel lees- en leerplezier op dit forum :smile:

Groets
RobertGerard

Ik zou me op geen enkele manier laten wegjagen. Gewoon lekker doorgaan als je dat leuk vindt. Hier loopt van alles rond, en dat is juist leuk. Dat sommigen dit forum wel heel erg belangrijk vinden, alsof het een helpforum is voor suicidale personen zegt meer over het feit dat ze waarschijnlijk niets anders in het leven hebben, dan over jou. De moderatoren stellen me zelden teleur maar nu wel overigens. Als je de scheldpartijen weghaalt, dan ook het afzeiken.

3 likes

Waarom ? Zijn er quota of zoiets ?
Als iets me niet interesseert lees ik niet. Het is makkelijk te kiezen als de post een goede titel heeft (jammer niet altijd duidelijk), en als men de avatar van de schrijver herkent. Ik zie daaraan geen probleem.
Ik heb ook soms gekke vragen of dingen gepost (tijdens nacht, als men aan iets anders denkt, als er een beetje te gedronken word
) waarvoor ik daarna spijt had. Niemand is perfect, dus voor mij geen probleem.
BD

5 likes

TS start zelf een “waaraan irriteer je je” topic en aangezien hij zelf hiervan het onderwerp werd vond TS het nodig om scheldwoorden te gebruiken.
Zijn “ik zal minder posten” reactie vind ik een flutreactie en heb hem dit ook via pm gemeld.

1 like

Laat je niet wegjagen Robert, anders wordt het hier straks net zo "druk " als op het Zin van luxe forum.

4 likes

2 likes

PS : Ik heb overal gezocht een forum waar iedereen perfect was, maar toen ik er een heb gevonden wilde ze mij niet aanvarden :wink:

4 likes

Ik stoor me aan mensen die denken dat je je ergens aan kan irriteren. Iets irriteert je, of je stoort je eraan.

2 likes