EOL-indicator Seiko SKX007

Serieus…
Dus als ik je nu ga uitschelden vind jij dat ok?

Kan me echt niet zoveel interesseren man. :smile:

4 likes

ik heb altijd de keuze om iets naast me neer te leggen. Vaak vergeet ik dat wel :smile:

3 likes

Ik zou me niet laten wegjagen RG in tegendeel ik zou er nog een schepje bovenop gooien,
Er zijn er ook die je topics wel waarderen
i.t.t. sommige meekijkers die je hier NOOIT ziet
m.u.v. wanneer ze kunnen rellen, dan staan ze voorop.

2 likes

Was toch al van een tuinfeestje/BBQ met 18 vrouwen (en 6 heren) geleden dat ik zoveel drama heb zien maken over niks.

5 likes

Lekker luchtig

1 like

Denk dat iedereen nu wel z’n standpunt - weliswaar niet steeds netjes en respectvol - duidelijk gemaakt heeft in dit topic. Get a life jongens! Of anders start ik een topic over de EOL indicator op m’n SKX011 :wink:

PS Er bestaat nog altijd een topic negeren knop ook hoor…

1 like

jammer dat niemand van de reageerders op deze reactie van Selie de werkelijke strekking ziet van deze reactie
:smile:

Ik heb me tot nu niet gemengd in de discussie, en dat ga ik ook niet echt doen. Wat ik bijzonder vind om te zien is dat een aantal forumleden die hier iets willen halen zonder zelf wat te brengen zich storen aan sommige forumleden die veel posten zonder heel veel te zeggen.

het is niet bevorderlijk voor de sfeer hier…

Groet,

Tecco

5 likes

We zijn hier niet van suiker.

Op leden die inhoudelijk veel input leveren moeten we zuinig zijn.
Maar andere kant geldt ook ‘Veel geblaat, weing wol’. Wat ik dus zeggen wil, is dat je de bijdrage niet kan afmeten aan het aantal geopende posts. Dat is veels te kort door de bocht.

N.B. Dit zijn algemene opmerkingen, niet gericht op de specifieke TS. Voordat we elkaar verkeerd begrijpen.

1 like

Daar ga ik ook van uit. Aan de andere kant zijn het wel altijd dezelfden (waaronder jij) die klaar staan als er iemand kan worden afgezeken die bijvoorbeeld een keer de plank misslaat of een taalfout maakt.

Als je niet van suiker bent zou je daar ook niet direct op aanslaan lijkt mij.

groet,

Tecco

3 likes

je staat op negeren Spoon1 … :slight_smile:

[quote=“TimeLapse, post:75, topic:49134, full:true”]Aan de andere kant zijn het wel altijd dezelfden (waaronder jij) die klaar staan als er iemand kan worden afgezeken die bijvoorbeeld een keer de plank misslaat of een taalfout maakt.
[/quote]

Hoe vermakelijk. Laat ik nu nog nooit iemand hebben gewezen op een taalfout. Een lichte dyslexie en het feit dat Nederlands niet mijn moedertaal is, maken me daar ook niet echt geschikt voor.

Wel zeg ik wat ik denk. Nederlanders staan zich vaak voor op hun directheid, maar dat valt in de praktijk best tegen.

Ik vond nog steeds dat veel posten, geen graadmeter is voor je werkelijke bijdrage & dat dit geen plek is voor zogenaamd grappig bedoelde posts.

2 likes

Respect dan voor het gebruik van de nederlandse taal, behoudens de woorden Duister voor Duitser (kan ook gewoon een tikfout zijn) en het woord allebij i.p.v. allebei kon ik zelf niet 123 iets vinden.
En ik vind dat dit ook gewoon moet kunnen, het is per slot van rekening een - zoals ik al eerder heb gezegd - forum voor horloge liefhebbers en geen “dictee forum”

V.w.b. de directheid, ik ben zelf een geboren Amsterdammer en die zijn opgegroeid met ironie en directheid.
Toch kan ik begrijpen dat jouw directheid soms “erg direct” overkomt. :wink:
Kan er nog niet echt een vinger op leggen.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat komt van een schaap die net geschoren is… :confused:

Gelukkig hebben (“wij”) Groningers daar een ezelsbruggetje voor:

is het woord in het Gronings met een “ai” is het met een korte ei: Allebaide
is het woord in het Gronings met een “ie” is het met een lange ij…

(en het zou dan in het Gronings ook: n Saiko zijn…

:slight_smile:

4 likes

Inderdaad! Wat een ge-ouwehoer en na tig jaar op dit forum weet 'ie nog niet dat een SKX007 een automaat is en dus geen EOL indicator nodig heeft. Ik vraag me echt af wat zo iemand als hij hier doet… alleen maar trollen en de boel flessen.

Top avatar… “the end”…
Kan niet beter. Hopelijk meen je het ook.

Wat is een EOL?