Zo moet het ook, ik koop euroshopper en ik ben schuldloos, maar ja het huis is over 25 jaar pas van ons (
Discussie gaat echt nergens meer over(sorry dat ik ook zo afdwaal), mensen denken en doen nou eenmaal anders, en dat is iets wat gewoon zo blijft(en gelukkig maar).
Hier een stukje er uit de motivatie er achter is ook zeer zinvol om te lezen en doe vooral de test:
Het gebruik van water voor het reinigen van het achterwerk, na het plegen van een grote boodschap, is niet alleen veel hygienischer dan het gebruik van toilet papier of hun soort gelijke vervangers, omdat…
in alle ziekenhuizen het verplegend personeel zijn handen wast voordat een patient aanraakt… Dit doet men niet om frisse handen te krijgen maar uit hygienische overweging.
Om te weten te komen waarom men liever water gebruikt ter reiniging van het achterwerk, komt hier een praktijkproef:
stopt uw handen in een emmer uitwerpselen
-haal ze er uit en reinig uw handen met
papier.
-als u denkt dat ze voldoende schoon zijn,
breng uw handen dan voor uw neus en ruik
er aan…
Ik weet zeker dat u veel en veel liever water gebruikt om uw bevuilde handen te reinigen. Dit geld nu ook op het toilet.
Ook veroorzaakt het papier gebruik verstoppingen van de riolering en bemoeilijkt het de water zuivering. Tevens moeten voor de productie van toilet papier weer bomen gekapt worden. Dit is met het gebruik van water niet nodig.
En tegenwoordig hoeft men op het toilet geen batterij flessen meer te hebben, want voor € 37.–(Pasar Malam Den Helder) tot € 47,–(Tong Tong Fair Den Haag)kan men een Bidet Douche aanschaffen die wordt aangesloten op de waterleiding.
Kortom mensen, ga over op de tjebok manier en voorkom ,remsporen ‘’ in het kruis van uw onderbroek. U doet hier de sorteerder van het wasgoed een groot plezier mee.
Veel succes.
Geplaatst door: Frank Boon | zaterdag, 30 mei 2009 om 15:04
En tegenwoordig hoeft men op het toilet geen
batterij flessen meer te hebben, want voor €
37.–(Pasar Malam Den Helder) tot € 47,–(Tong
Tong Fair Den Haag)kan men een Bidet Douche
aanschaffen die wordt aangesloten op de
waterleiding.
En tegenwoordig hoeft men op het toilet geen
batterij flessen meer te hebben, want voor €
37.–(Pasar Malam Den Helder) tot € 47,–(Tong
Tong Fair Den Haag)kan men een Bidet Douche
aanschaffen die wordt aangesloten op de
waterleiding.
Dat ding is toch geen “Hommage” van Grohe he:D
Daar zeg je wat.
Maar wist je dat Grohe een broer heeft die heet Hans Grohe.
En die maakt ook kranen en die zij veel goedkoper dan Grohe.
Ik weet alleen niet of dat een nepper,hommage of replica is
Maar wist je dat Grohe een broer heeft die heet
Hans Grohe.
En die maakt ook kranen en die zij veel goedkoper
dan Grohe.
Ik weet alleen niet of dat een nepper,hommage of
replica is
Hans Grohe richt zich meer op een jong publiek (bijvoorbeeld door ook kranen in kunststof in felle kleuren te leveren. Grohe richt zeer meer op klassieke kranen van metaal/chroom.
Vergelijkbaar met Van Bommel schoenen en de jongerentak onder de naam Floris.
Dus geen nepper/hommage of replica in beide gevallen
Ik heb vroeger een vriend gehad die bij Jonker Fris werkte als onderhoudsmonteur,
je weet wel dat blikvoer.
Nu is er ook het merk Bonduelle ,dat komt dus uit dezelfde fabriek en dat is geen tweede keus of andere band,
Nee, de blikjes komen van de band en worden dan gelabeled ,dan weer Jonkerfris, dan weer Bonduelle.
Zelfde inhoud ander label en zo gaat dat met alle huismerken.
Ik heb het met eigen ogen gezien!!!
Mensen mensen, gun hem nou gewoon het plezier wat hij daarin heeft. Tuurlijk mag je een mening hebben, maar geef hem het plezier wat hij daarvan beleeft. Zo blijft het nog vriendelijk voor iedereen die hier komt
leuke klok veel plezier ermee ik wil wel meer foto’s zien hoor!
het is altijd weer verbazend dat een topic een heel andere wending aanneemt dan waar het oorspronkelijk voor is bedoelt.
Hommage/nepper/origineel om eerlijk te zijn vind ik het belangrijker hoe jij hem vind!!