Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast

Dat is het foute antwoord! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het belangrijkst is… ga passen!!!

Om de pols hebben veel horloges een heel andere uitstraling als op een een plaatje!

En de VC is ook een echt heel mooi horloge… kwalitatief zeker op het niveau van AP… maar 10K zijn toch 10K…

Zou betekenen je kunt 2 horloges houden, die je voor de AP hat moeten verkopen!

Maar zoals gezegd, ga ze eerst proberen en laat ze op je inwerken! Maar even een paar fotos van het horloge om de pols! Dan heb je thuis ook nog wat om even te kijken en te denken!

Misschien verstandig een tweede of derde keer proberen… sommige horloges ontwikkelen pas nadat je ze iets vaker hebt om gehad!

Hou ons op de hoogte :slight_smile:

Bedankt voor de input amigo. Mijn gevoel zegt echt AP, de VC is wat te stijlvol en subtiel voor mij… Vooral deze foto van @Bertus1 blijft me maar achtervolgen:

9 likes

Schitterend!
Maar voor een goed vergelijk zou je de VC eens ergens kunnen gaan passen?
10k besparen is best substantieel blijkt de klik er wel te zijn :wink:
Dan kun je namelijk ook 1 of 2 extra stukken van je huidige collectie behouden.

Vacheron-Constantin-Overseas-Chronograph-Panda-dial-

Het zijn allebei schitterende horloges, beide absoluur “high-end”

Maar wat als je de AP koopt, door toeval je de VC een keer omlegt en erachter komt, verdorie… deze is nog mooier!

En je had 10K kunnen sparen?

Daarom ga hem proberen om te weten, komt hij in aanmerking of niet! Want ook al is de AP je favoriet, ik zou toch de VC proberen. Om zeker te weten dat de AP het is of niet!

Klopt allemaal, maar de VC vind ik op het scherm al kantje-boordje. De AP heb ik altijd al prachtig gevonden, alleen vond ik het vreselijk duur tot ik hem op de pols heb gehad.

Vrees dat de VC niet echt een goeie keuze zou zijn, toch niet voor een “keeper”.

1 like

mogelijk… zou hem toch proberen…zodat je echt zeker weet dat de VC niks is…

we hebben het hier over 20-30K… daar zou IK geen risiko nemen. En echt alles uitsluiten, zodat de AP, als het de AP gaat worden, echt de klok is die ik 150% wil!!

Er zijn mensen die verdienen niet eens 30K per jaar!! Om even de verhouding duidelijk te maken!!

Dàt, en mode, wat is “hip”…

Laatste eentje omgehad, supermooi maar wat ik ook hoorde… kwetsbaar staal.

image

Zou ik daar mijn collectie voor willen inruilen?
Nee

Heb weleens dat idee gehad bij een A. Lange und Söhne 1815 Annual Calender.

Een horloge dat qua constructie en afwerking van het uurwerk (gold chatons :heart_eyes:) ècht een klasse beter is dan deze AP automaat @Cobretti

Maar om nou alles in te ruilen voor 1 horloge was toch een no no voor mij.

4 likes

Nou @Cobretti , sla je slag!

2 likes

Doet ie wel vaker :joy:

Ik zou voor de AP gaan

1 like

Ongetwijfeld een goed horloge en je zult dit waarschijnlijk niet willen horen! maar smaken verschillen nou eenmaal, en ik zou hier geen enkel horloge voor willen inruilen. Sorry, maar absoluut niet mijn smaak.

1 like

Is dat dan cheap? Ik lees overal 28k?:joy:

Blue dial is duurder :wink: scheelt een paar K.

1 like

Voor mij is de 42mm duidelijk te groot.

3 likes

Beetje maar :slight_smile:
Dan valt mijn SD43 heel klein voor z’n 43mm

(17cm pols)

3 likes

Ik zou jouw prachtige collectie nooit omruilen voor die AP. In mijn ogen is de AP een lelijk ontwerp met (eerlijk is eerlijk) een sublieme afwerking.
Je huidige collectie is vele malen mooier, vind ik…

Maar als jouw hartje er sneller van gaat kloppen, lekker doen! Het is jouw leven en jouw ‘happiness’!

1 like

Ik ken mijn polsomtrek niet, maar deze chrono past beter is wel de max qua diameter.

6 likes

Ik voorzie voor jou 5 jaar na aanschaf van die AP een Nautilus behoefte aankomen…

3 likes

en dan nog iets. Om dat onmogelijke bedrag te halen moeten de horloges met de meeste straatwaarde dus uit je collectie. Die sub, de Panerai, de navitimer en de speedy. En dan moet je dus nog iets (5-10) bijleggen en mis je die 4 prachtige horloges in je collectie. Ik zou het wel weten…

En ja ik ken het gevoel van de tijd dat ik achter de hulk aan zat te jagen. Niets menselijks is mij vreemd.

1 like

Mooi, die sunburst subdials op de witte plaat.

1 like