Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast

I fully understand :+1:t3:

1 like

Ergens herkenbaar…

Maar wees verstandig… wacht een aantal maanden. Laat de horloges voor wat ze zijn en als over een half jaar nog steeds de drang hebt, dan zou je kunnen overwegen de verzameling te veranderen!

Maar nu even zo tussendoor 28k uitgeven???

Bovendien, bevalt MIJ de normale beter! Een stuk goedkoper en optisch een stuk rustiger! Ben zo wie zo niet meer zo´n fan van Chronos…

6 likes

Over een half jaar is die AP met 10K gestegen… :see_no_evil::wink:

3 likes

Geduld is niet m’n sterkte, maar je hebt ergens gelijk uiteraard :slight_smile:

Moet je wel bijstaan, ik vind de gewone blauwe ook iets mooier. Maar ik weet nu al dat mijn voorliefde voor chrono’s de overhand gaat nemen. En dan vind ik de panda chrono eigenlijk nog iets mooier. Als de blauwe nu witte subdials had gehad, dan was ik een vogel voor de kat. Maar ik heb het minder voor het zilver. Dat probleem heeft de panda dan niet:

5 likes

Ik ben qua geld van een Turtle Padi naar een Datejust naar een Day-Date, naar een Day-Date en naar nog een Day-Date gegaan.

Dit herken ik wel. En ik zeg doen.

8 likes

Dat wordt dan wel ff heel vervelend op de verkoops-afdeling van dit forum :smiley:

5 likes

Het meeste verkopen en de AP aanschaffen. :+1:

1 like

Trouwens, er komt binnenkort een NA aan waar volgende horloges al voor zijn opgeofferd:

  • Speedmaster Moon
  • Sub Nodate
  • Navitimer Super Constellation (niet op de foto)

De “keepers” zijn:

  • Omega SMP300 (speciale betekenis gezien het verhaal)
  • Breitling Navitimer World (NA en prachtig horloge met de juiste diameter)

En dan heb ik nog een tijd terug een Marine Master 300 SLA021 besteld ook die er deze week normaal aan zit te komen. Ik zeg het, er scheelt iets met mij :smiley:

9 likes

Heb er wel wat schrik voor. Ik wissel best vaak van horloge, maar nu met die AP heb ik het gevoel dat mijn verzameling een beetje “verbrand” is. Met uitzondering van de Navitimer & Sub, die blijf ik geweldig vinden qua afwerking.

2 likes

Er wordt wel eens gezegd ‘het bezit van de zaak is het einde van het vermaak’. Je hebt een mooie verzameling, ik zou een paar maanden doorgaan met verlekkerd kijken en zoeken naar die AP. Als je dan nog steeds het ‘die wil ik’ gevoel hebt, wordt het tijd om actie te ondernemen en krijg je geen spijt dat je je mooie verzameling (deels) verkocht hebt.

5 likes

Prachtige collectie heb je al! Maar een AP is een van mijn droom horloges, dus snap het goed!

Als je de Breitling gmt nog is wilt gaan flipperen mag je altijd een berichtje sturen :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like
1 like

de jacht is leuker dan de vangst;) zelfs met een AP ROO. Wel een fantastisch horloge. Ik zou een paar horloges van de hand doen, n er gewoon voor gaan en elke dag van genieten van die prachtige afwerking!

1 like

Wat @hxcmdp zegt, en wat wel klopt (zo sluw is dat vervelend kereltje wel): al die andere spullen koop je zo opnieuw weer erbij later als ik het zou missen.

Die AP wordt daarentegen enkel maar duurder…

4 likes

Toch nog steeds een speedy, van die liefde raak jij nooit af :sunglasses:
Wat een collectie man :star_struck:

2 likes

Verkoop alles (bijna alles, je keepers gewoon houden) en ga voor de AP. Dit idee blijft je anders achterna zitten :wink:

3 likes

Ja zeker doen maar bel je vriend ff voordat jullie samen op een feestje komen met hetzelfde horloge.
Anders krijg je van die lullige opmerkingen :joy::rofl::wink:

5 likes

Denk dat je stiekem de keuze al hebt gemaakt. Je leeft maar een keer. Go for it. :+1:t3:

5 likes

Precies, go for it :metal:

3 likes

Lijkt hier wel een zelfhulp groep, maar dan niet om af te kicken maar om aan te moedigen om gezellig door te duwen! :rofl:

Geweldig vind ik dat, wat een prachtige mensen zijn die horlogeverzamelaars toch! :grinning:

23 likes