Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast

Helemaal mee eens, de sub ook full set?!? Hoor het wel… :zipper_mouth_face:

Misschien een mooie Ketelaars? Al moet ik bekennen niet te weten wat zo’n SK moet kosten hoor…

Whahaha… Daar begint het gedonder al. Of alles verkopen en snel de A.P. of geen A.P. Hopelijk win je iets in de staatloterij of w88 op een erfenisje.:zipper_mouth_face::wink::+1:

1 like

Het kan nog veel stabieler (=erger?:sunglasses:) hoor. Ik tik komend voorjaar de 37 jaar aan.:grin:

1 like

Wat een thread :rofl:

Ik lach me kapot met sommige reacties. Vind het zelf ook wel lullig tbh, voordien altijd tevreden met wat ik had, nu plots verbleken ze in het niets.

Toegegeven, we spreken over andere budgetten ook, maar ik vind het op zich in proportie. Een in serie geproduceerde speedmaster heb je voor €3500, een AP voor 28k. Als je ziet wat voor arbeid er in zo’n ding gaat, snap ik het volledig.

2 likes

28k of deze als respectabel alternatief. Ik zou het wel weten! Wat een geld, 28K. Doe mij die IWC maar.

3 likes

Als er nu 1 merk is dat ik schandalig overpriced vind voor de kwaliteit en afwerking (en movements), dan zal het wel IWC zijn…

ducks for cover

11 likes

note to self: nooit een AP RO passen

Wat een mooi horloge. Ik snap je wel.

9 likes

Hoho. De ingenieur is wel een klasse apart.

1 like

Gezien, omgehad, vond er maar weinig spannends aan. Ga eens zo’n AP in het echt aan de tand voelen…

Of liever niet, it will fuck you right up :joy:

Manmanman, ziet er toch niet uit. :smiley:

7 likes

Eens… :sunglasses:

Vreselijk slechte foto! :joy:

Ik doe mee.

@DapperDutchDude Hej’m nog?

9 likes

Kijk, da’s wat anders!

1 like

Ja nee dus. Ik kocht mijn eerste IWC in mei van m’n vakantiegeld (2019). Toen had ik nog niets met horloges, meer met cabrio’s en dat soort dingen.

Nu ben ik 1 cabrio armer, 6 IWC’s rijker, inmiddels 3 verkocht en twee Rolexen erbij in de collectie.

Ik sta niet stevig in mijn schoenen op het luxe spullen gebied. Mijn vriendin die snapt er helemaal niets meer van. Schoonouders die me voor gek verklaren.

Nee, laat maar.

7 likes

“Van je vrienden moet je het hebben”, letterlijk en figuurlijk.
Maar euh, erg mooi. Geen idee of ik het zou willen en durven dragen. Maar, erg mooi.

2 likes

Zo’n ding moet je nu wel verzekeren, anders een beetje gek. Kost ongeveer een €500/jaar, verneem ik.

3 likes

Witgouden schroeven in rosegoud kast, met binnenin blok staal. Bovendien is Everose van Rolex écht mooier (imho). :blush:

1 like

Een AP in de handen houden… Ik kijk wel uit ook, als ik dit verhaal zo lees. Ik zal 'm maar ineens koste wat kost willen hebben omdat een van m’n beste vrienden er ook zo eentje heeft!

Allemaal maar grapjes mensen, ik ga weer even verder met Ricky Gervais op de Golden Globes.

2 likes