Er is wat gebeurd, ik heb een AP Royal Oak gepast

Knutselplezier, educatief, in het water gevallen dagen gered, blije kinderen, blije iedereen, wereldvrede. Onbetaalbaar!

Tuurlijk, als je het geld hebt liggen koop je die moer op je pols, doe waar je zin in hebt. Wel jammer dat het ten koste gaat van de mooi gevarieerde horlogecollectie die er nu ligt. Kan me niet voorstellen dat die niet gemist gaat worden.

3 likes

Ik dacht eerst even dat het een afkorting voor een Speedmaster was. :slight_smile: Maar leuke verzameling.

Omdat een ander in de sloot springt hoef jij het niet te doen. Ik vind 28K absurd veel geld voor een cliché van een merk wat in mijn ogen elke relevantie mist. AP doet met name de Royal Oak, wat ik samen met 90% van alles wat Genta ooit gedaan heeft een saaie bedoening vind.

tenor

Koop een Cartier Tank Americaine, en ga je vervolgens in alle stijl, welgekleed en smaakvol af zitten vragen hoe blij je bent dat je 23K bespaard hebt.

Get a grip and grow up. Een “ik ookje” van 28K is gewoon van de zotte. :slight_smile: Maar om je vraag te beantwoorden: Neen. Da’s mij nog nooit gebeurd. Op geen enkel vlak.

15 likes

En dan… gaan jullie dan lekker samen lopen shinen met hetzelfde horloge om? Als je vriend hem al heeft is dat toch juist een goede reden om hem niét te kopen?

4 likes

Dat schept een (horloge)band…

“ik ookje”

#metoo ?!?! :sunglasses::crazy_face:

2 likes

Altijd zo lekker droog in de kakker met jou he :joy:

I like it!

Dat gezegd, voor mij is AP echt next level! Heb nog met geen ander horloge het gevoel gehad van pure finesse en kunst als met deze AP. Maar ik geef toe: je moet het echt in levende lijve ervaren, op beeldscherm was er bij mij ook geen klik (althans niet voor 28k).

Mvg,
Bart

3 likes

Ik ga niet krek dezelfde kopen, en als dat een argument is dan haal je al de Speedmasters maar weg want iedereen heeft er zo wel één! Zelfde met de gewone sub.

1 like

:joy::joy::joy:

Waarom vind ik dit leuk? Omdat ik zelf geen (geld voor een) Speedmaster heb.? :sunglasses:

3 likes

Eens. Het horologische equivalent van geitenwollen sokken als het gaat om spannende keuzes.

5 likes

Heerlijk!

GWS :goat: > happy socks :socks:

10 likes

:socks::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

1 like

Inmiddels is een dd net zo saai. Iedereen heeft er een. Welk model ga je hierna hip maken?

5 likes

Heb je wel eens geitenwollensokken aangehad? Brrrr😬
Voor mij wordt het niet veel spannender op sokkengebied dan dat.

2 likes

Als de Oysterquartz terug is ga ik die hip maken.

4 likes

Dan ben ik toch blij met mijn veilige groene kerst sokken :rofl:

2 likes

Zwarte kousen…?

1 like

Nee, die zitten mij altijd te strak.

Wat zit je nu te mutsen man :roll_eyes:
Je zo voelen bij een horloge is juist waar het om gaat en beter dan al het andere geneuzel over gemiddelde leuke horloges, zo van ja dat is een goed merk of zo goed gemaakt… Je rikketik gaat er van stuiteren en dat is toch wat je wilt ? iedere ochtend de geile kriebels als je de Koninklijke Boom ziet ( om je pols dan he ! )

Je kunt het lijden door verkoop dus gaan met de :banana:

Wachttijd 2 jaar ?? :tired_face:

2 likes

En m’n beenharen prikken er altijd doorheen.
Ben er maar mee gestopt.

Ze moeten aan je voeten hè… :slightly_smiling_face:

No offence, maar dan denk ik dat je nooit een AP in je handen hebt gehad :slight_smile:

2 likes