Knutselplezier, educatief, in het water gevallen dagen gered, blije kinderen, blije iedereen, wereldvrede. Onbetaalbaar!
Tuurlijk, als je het geld hebt liggen koop je die moer op je pols, doe waar je zin in hebt. Wel jammer dat het ten koste gaat van de mooi gevarieerde horlogecollectie die er nu ligt. Kan me niet voorstellen dat die niet gemist gaat worden.
Ik dacht eerst even dat het een afkorting voor een Speedmaster was. Maar leuke verzameling.
Omdat een ander in de sloot springt hoef jij het niet te doen. Ik vind 28K absurd veel geld voor een cliché van een merk wat in mijn ogen elke relevantie mist. AP doet met name de Royal Oak, wat ik samen met 90% van alles wat Genta ooit gedaan heeft een saaie bedoening vind.
Koop een Cartier Tank Americaine, en ga je vervolgens in alle stijl, welgekleed en smaakvol af zitten vragen hoe blij je bent dat je 23K bespaard hebt.
Get a grip and grow up. Een “ik ookje” van 28K is gewoon van de zotte. Maar om je vraag te beantwoorden: Neen. Da’s mij nog nooit gebeurd. Op geen enkel vlak.
En dan… gaan jullie dan lekker samen lopen shinen met hetzelfde horloge om? Als je vriend hem al heeft is dat toch juist een goede reden om hem niét te kopen?
Dat gezegd, voor mij is AP echt next level! Heb nog met geen ander horloge het gevoel gehad van pure finesse en kunst als met deze AP. Maar ik geef toe: je moet het echt in levende lijve ervaren, op beeldscherm was er bij mij ook geen klik (althans niet voor 28k).
Ik ga niet krek dezelfde kopen, en als dat een argument is dan haal je al de Speedmasters maar weg want iedereen heeft er zo wel één! Zelfde met de gewone sub.
Wat zit je nu te mutsen man
Je zo voelen bij een horloge is juist waar het om gaat en beter dan al het andere geneuzel over gemiddelde leuke horloges, zo van ja dat is een goed merk of zo goed gemaakt… Je rikketik gaat er van stuiteren en dat is toch wat je wilt ? iedere ochtend de geile kriebels als je de Koninklijke Boom ziet ( om je pols dan he ! )