Yep, you’re screwed. Alle wijsheid toegewenst in je afwegingen.
Gewoon doen, daarvoor is het een hobby; die kosten geld, zijn tijdrovend en geven plezier.
Mocht het niet de juiste keuze zijn geweest, dan begin je weer aan de volgende reis.
De moeren aan de zijkant vind ik bv wat lomp ogen. Wordt ik nu geband :-/
Wat een prachtig horloge!
Wellicht al opgemerkt door iemand maar moet het een chrono zijn? Het reguliere model is vast een stukje goedkoper
Helemaal eens dat Witgoud een mooie gloed heeft.
We hebben voor de grap eens een RO (15400) naast een platina Daytona en een witgouden DD gelegd. Dan pas zie je hoeveel dynamiek er in de band van de RO zit. De matte delen zijn écht mat en de glimmende delen zijn écht glimmend, dan heb ik nog nooit bij een ander horloge gezien.
Ik vind het ook een beetje hoekig en massaal eruit zien. Misschien is het dat?
Scheelt helaas niks.
Bingo
Buiten dat ben ik ook niet zo’n verzamelaar. Heb liever een echt gaaf horloge dan verschillende mindere goden.
(en wat echt gaaf is, en of minder is bij iedereen relatief natuurlijk)
Nou dat zegt toch genoeg…!
Gewoon kopen dus. even downsizen, dan de AP kopen en dan de rest tzt weer bijkopen.
Dat is juist zo leuk aan deze hobby!
Loslaten van gewoon hedendaagse horloges doet geen pijn
️
Prachtig horloge, downsizen en aanschaffen dat ding!
Aan je collectie te zien heb je alles zo’n beetje wel mogen ervaren. Je bent er klaar voor. Kopen die AP.
In de categorie gifjes die te snel stoppen. Ik heb het gifje nu 15x gekeken in de hoop dat de dial fatsoenlijk in beeld komt.
Dat je überhaupt zolang gewacht hebt met het kopen van die AP…snel ophalen dus!
Geweldig mooi maar ik zou er niet mee over straat durven / willen. Bent zo een arm kwijt…
OK. Het negatieve geluid moet er ook zijn. Dan loop je dus rond met zo’n enorme afgezaagde lompe moer op je pols. Design, mooi afgewerkt blabla, daarmee hou je toch jezelf voor de gek? Sla je er een keer met de hamer op hou je nog geen tientje aan grondstoffen over. Koop dan iets waar je echt wat aan hebt, met echte waarde. Succes met de keuze
Belangrijkste is dat je jezelf een vast budget geeft van xduizend euro en dat je daar NIET van afwijkt. Dus eerst spul eruit en dan pas nieuw kopen. Weet je meteen of je na die paar weken wachten de nieuwe aanwinst nog echt wil doorzetten.
Jij zit toch in papieren schaalmodellen business? Als we het hebben over echt aan iets hebben Maar om aan te geven dat ik dit niet echt een nuttig argument vindt.
‘Een man moet doen wat ie moet doen…’
Dus: ga ervoor als je hem ècht wilt hebben! Geen twijfels… gaan!
SUCCES!
Succes met je beslissing! Ik hou t blauwe gedeelte goed in de gaten!