Mooi verwoord. Als het gaat kriebelen dan weet je dat je de sjaak bent…
Zou een mooie upgrade zijn
Maar wat zou een volgende stap dan zijn als je niet meer hoger kan? Zou dat geen domper op de hobby worden als je je collectie niet kan ‘verbeteren’ (na paar jaar genoten te hebben van je AP ), want klaar ga je nooit zijn…
Deed dit onlangs met een gouden GMT
Als ik de waarde van 10 huidige horloges optel heb je bijna winst.
En die 12 maakt het veel te lastig kiezen ook nog.
Dus ipv dit bericht te posten had je er al 1 kunnen bestellen
Ik weet het.
Nog bedankt. Heb er al veel plezier aangehad
De vraag is meer als jij straks jouw huidige collectie hebt ingekrompen, die AP om de pols hebt, wat is dan het volgende. Ik zie diverse verzamelaars, liefhebbers, collectors, hobbyisten noem ze maar op, er is altijd een volgende stap. Dus bedenk goed wat is het volgende. En kom niet aan met dit is het einde want er is altijd iets dat nog mooier, beter, unieker noem het maar op is. Kortom een goed gesprek met een qualified person lijkt mij geen slecht plan.
Hou op man, je bent bijna net zo’n sfeerspons als @Fate_Amenable_To_Change, die mensen liever zonnepanelen aansmeert.
JAAAAAAAHAAAAA! haalt adem… JAAAAAHAAAAAAAAAAA.

Haha geen angst, eens de lol eraf is, stop ik ermee!
Wat Leftliner zegt. Alles verkopen, wat ben je met zo’n doos horloges die grootste deel van de tijd ongedragen zijn.
Kwaliteit boven kwantiteit
Het is gewoon tijd voor een stapje naar boven.
Dus halve handel eruit en richting de AP gaan.
De AP is echt next level!
Heb je deze wel eens omgehad?
Ik ben geen AP fan. Maar de (non-offshore) Royal Oak is écht een bizar mooi horloge. De bewerking van staal doet denken aan een edelmetaal, er is werkelijk geen enkel ander horloge in staal met z’n mooi afgewerkte band en kast.
Daarnaast heeft de RO een hele, hele grote plek in de horloge-historie en is medeverantwoordelijk voor de manier hoe wij tegenwoordig naar horloges kijken (met name de luxeuze sporthorloges).
Roepen dat AP voor rich-man shows offs is, vind ik persoonlijk afdoen aan de belangrijke historie die dit model kenmerkt.
Zeer zeker herkenbaar. Als verantwoord——>DOEN!
Allemachtig… Als ik m’n vijf ‘klokkies’ zou verkopen kan ik net aan om een nieuwe instap Oris !
Nou ja, verschil moet er zijn hè, zo simpel is 't.
Succes met je afwegingen.
Nee nooit omgehad.
Maar ik geef toe dat ik nog een rookie ben wat betreft “watch ownership” en daarom het misschien nog niet snap.
Puur uitgaan van uiterlijk vind ik een paar horloges in zijn assortiment mooier uitzien dat de AP.
Zo eens.
Er zitten meerdere facetten op elke schakel EN ZELFS OP DE TUSSENSTUKJES. Hoe kan dat nou een bonk staal zonder finesse zijn?

Mooie bewerkingen evah!
Daar kan zelfs geen witgoud of platina tegenop.
Pak hem een maatje kleiner. Is net wat verfijnder en zal mooier op je pols liggen. Gewoon doen.
Nou. Als je witgoud live naast het staal ziet zie pas hoe een mooie warme gloed het geeft.
Ik houd het blauwe deel in de gaten voor wanneer alles de deur uit moet/gaat!
Ben 12 jaar terug bij AP geweest; de toewijding en het aantal uren dat soms in 1 onderdeeltje gaat zitten (twee weken werk (!!!) voor een minutentel-veertje bij een klassiek model Q.P. met chronograaf) waren indrukwekkend. Het eten in het aangrenzende restaurant - is van AP zelf - was ook niet slecht.