Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Idd, er zijn nog meer mogelijkheden maar laten we maar geen slapende honden wakker maken, moet allemaal wel leuk blijven hey :wink:

Nee dat snap ik ook, maar wanneer je alleen je pc gebruikt en geen gekke VPN trucjes kan je maar 1 keer stemmen

Ik ben benieuwd naar de uitkomst!

:+1: :slightly_smiling_face:

Geheugensteun: Heuer, Zenith, Breitling

Een woord dat ik lang niet meer gehoord heb en waarvan ik vergeten was dat het bestond. Dank!

Het is de Hamilton intra-matic auto chrono.

En wat betere foto’s

3 likes

Korte mededeling:

Ik zie dat er bij mijn laatste wijzigingen vanmiddag iets is misgegaan waardoor sommige horloges er niet of onvolledig in staan. Om het zo eerlijk mogelijk te houden heb ik de enquête even dicht gezet. Sorry voor het ongemak en ik verhelp 't zo snel mogelijk

3 likes

ABL :joy: wie Sjoen… etc.

1 like

Ik weet het. Ik kom ook uit die provincie.

1 like

Ach…30 minuten was al genoeg .

Ik heb gewoon 3 drukke horloges gekozen die ik echt nooit zou kopen, maar toch de mooiste zijn.
Van tevoren dacht ik : een GS, ORIS big, en een Seamaster die er niet eens tussen staat. Dit is ook vreemd :thinking: 3 totaal andere horloges kiezen dan mijn eigen smaak.
:scream: tijd voor n drankje…Dit gaat mij te ver.

Drankje… Ik doe mee :+1:

2 likes


Proost dan maar met het laatste beetje uit de fles :tumbler_glass:
En de Seiko voor morgen ligt al klaar.

Da’s nog een ruime borrel hoor :joy:

In de fles lijkt het altijd zo weinig hè :sunglasses:

prijs?

Helaas lopen we tegen wat technische beperkingen aan met het survey programma dus we kijken momenteel hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wordt vervolgd!

Hier ook al ellende…

2 likes

De link doet het bij mij nog steeds niet maar ik wil wel graag stemmen.

1 like

Wat is de stand van zaken eigenlijk? Werkt het weer? Komt er een uitslag en zo ja, wanneer?

1 like

Iedereen wint :tada:

2 likes

Wat is eigenlijk een steming? :open_mouth: Heb 'm maar even aangepast. :sunglasses:

1 like