Gisteren kwam ik onderstaand bericht tegen op Instagram. Zou er in juni aankomen. Ik ben enthousiast. Back to the 70’s in een nieuwe uitvoering. Wat is jullie mening? Ben benieuwd of dit model de tand des tijds doorstaat.
Cool! En maak van die t ff een d
Spellingswijs correct .
Ik hou niet van ouderwetse dingen. Naar mijn mening is retro een gebrek aan creativiteit.
Ik zit al even te wachten op een nieuwe retro 70’s uitvoering van Tissot! Het ziet er mij helaas een behoorlijke diameter uit, dus hopelijk komt er ook wat kleiners (time only)…
Ben benieuwd, wat is de bron? Op de officiële tissot instagram staat alleszins nog niets van teasers
Vallen over t en d, en zelf ff gebruiken
Mooie omeg… euh tissot
Bron is A Blog to Watch. Behalve foto en teaser heb ik inderdaad ook nog niets kunnen vinden.
hou niet van ouderwetse dingen. Naar mijn mening is retro een gebrek aan creativiteit.
Tsja…wat moet je hier nu van denken en bij denken. Gebrek aan…
Ik zag 'm gisteren ook voorbijkomen op Insta…maar net zoals jij verder nog niets kunnen vinden. Erg leuk vintage model, en zoals @illewoare zegt hopelijk komt ie in een net formaat…40mm bijv.
Prachtig, ik hou van vintage en van vintage look…
Ik vind 70’s chrono’s altijd erg leuk. Ik hoop dat het model nog dunnere polsjes heeft dan ik, anders is het horloge erg aan de maat.
Zeer mooie vintage chrono.
Jammer van de lokatie van de datum, verder wel mooi.
Dachten jullie ook voordat jullie op het topic klikten “laat mij raden… Rolex” .
Ontopic: mooi horloge! Mij iets te ‘vintage’ vorm kast, maar misschien komt dat weer in.
Wijde broekspijpen en plateau zolen zijn dat ook alweer.
Als Tissot freak moet ik hier natuurlijk iets van vinden.
Sinds ik de 45501 van @JimSoul heb bekeken kijk ik er wel iets anders tegenaan, maar het is nog steeds niet mijn favoriete model. Op een re-issue daarvan zat ik dan ook niet echt te wachten, mij veel te seventies.
Als ik de afstand van de subdials vergelijk met de grootte van de kast vermoed ik zomaar dat dit een enorme klatser gaat zijn.
En die datum…
Oftewel, ik ga er niet voor sparen.
Ik vind hem prachtig maar ik koop dan toch liever het vintage exemplaar.
Ziet eruit als 42mm, wat mij betreft.
Leuk voor mensen met grote polsen.
Ik vermoed een ETA 2894-2 aan boord; als ik de subdial-afstand daarvan vergelijk met de grootte van de kast kom ik zelfs maar op 39 mm, dat is hetzelfde als het origineel; mijn inschatting van “klatserformaat” zat er dus een beetje naast.