Er wordt geluisterd

Na de nieuwe panerai in 38mm komt nu ook de aquis in een 39,5mm. Heerlijk voor de mensen onder ons met smalle polsjes en degene die gewoon kleiner willen gaan dragen. Denk dat ik ergens een bijbaantje moet gaan zoeken voor al dat moois.

Welk horloge vinden jullie dat er nog moet komen in een kleiner maatje??

6 likes

De mm300 in 40mm en een dikte van 12mm lijkt mij ook wel gaaf.

9 likes

Een kleinere Bulova MoonWatch zou ik zeker aanschaffen.

12 likes

Oeh! Jaaaa! De enige echte van Dave scott is ook veeeel kleiner dan de reissue.

1 like

De SBGA011 mag in een 37mm kast wat mij betreft.

Plaatje want Snowflake:

15 likes

De OSD in 42mm lijkt mij wel wat.

De IWC BIG pilot petit prince is een iconisch groot horloge, maar zou een slag kleiner ook prachtig en meer toegankelijk zijn (voor kleine polsen)

Is er ook een prijs en leverdatum voor de aquis?

Prijzen liggen rond de €1680 op staal en €1500 op rubber, verbeter mij als ik het fout heb. Releasedatum durf ik niet te zeggen.

1 like

Een Seiko Turtle in 40/41mm zou ik wel pruimen.

4 likes

De mini turtle is al uit toch? Nja hij komt eraan. Zag er laatst een te koop staan op MP.

Een 40mm Tudor Pelagos lijkt me wel wat :blush:

4 likes

Dat is niet exact een miniversie. De kroon zit bijv. op 3 uur als ik me niet vergis. Ik bedoel echt wat ik schrijf: een miniversie van de 44mm Turtle. Of heb ik onder een steen gelegen?

:no_mouth:

Dan is het geen big pilot meer. Maar een small pilot :wink:

4 likes

Ja inderdaad, en die lijkt eraan te komen. Ik vind de SRPB777 heel mooi, maar een slag te groot naar mijn smaak.

Ik zou alleen willen dat Seiko de kroon op vier had gehouden. En die cyclops hoeft niet van mij, maar dat is een kwestie van glaasje vervangen.

1 like

Mag het ook gróter? Dan heb ik wel een verlanglijstje:

• Seiko SARB033 in 43mm;
  • Grandseiko in 43 (de chique modellen);
  • Tissot Couturier Small Second in 43mm.

Wat een eerste wereldproblemen: te groot, te klein.

3 likes

De PRS516 automatic chrono. Prachtige klok, maar 45 mm is voor mij erg groot, paar mm eraf?

5 likes

Ik heb er nog wel een paar ja die ik kleiner zou willen. Alles wat ik leuk vind en ga vinden gewoon in 37 t/m 40 mm uitbrengen :slight_smile:

Een Tudor BB (met bezel dus). Echter dan ook graag de hoogte wat minder aub :grimacing: Ik zou me kunnen voorstellen dat bij veel van de wat grotere horloges een maatje kleiner de verhouding zoekraakt, en da’s ook geen gezicht, toch?

1 like