Er wordt geluisterd

Want? Echte “mannen” dragen geen kleinere maten horloge ofzo?

3 likes

Afgebeeld: geen echte man

4 likes

Ik zou een iets kleinere versie van een Sinn U1 wel kunnen waarderen. Man wat blijf ik dat een gaaf horloge vinden :heart_eyes:

4 likes

Goeie! Een 41 of 40mm zou denk ik top zijn

1 like

Echte mannen zeggen geen “echte mannen”

2 likes

Klopt!
Die zeggen

:grin:

Dat geloof ik graag.
Zelf een SMP300 in de 36mm maat in de pijplijn. Ook de 41 gepast, maar vond de 36 best groot zat al. Je ziet nu ook meer van de prachtige band.

1 like

Zit voor een groot gedeelte tussen de oren.

That’s what she said… :rofl:
'k dacht zelf dat de Oyster Perpetual 34 mm “veeel” te klein zou zijn, zelfs voor mijn dunne polsjes… nope… dat valt reuze mee… 'k draag zelf ook regelmatig mijn Pontiac Memodate van 32 mm, niets mis mee.
Vandaag heb ik een 36 mm ZentRa Savoy om de pols, hij valt lekker om de pols, comfortabel bandje eraan… gewoon een lekker horloge…

1 like

Sinn heeft de U200, maar die heeft weer een andere stijl wijzers (plus nog wat details), maar wel een 37mm behuizing.

U200_V

3 likes

Hoe kom je daar nu bij ??!?!

En dan is het om gekeerde ook weer waar.

Wat een onzin.

2 likes

Nee hoor . Gewoon eigen ervaring, opgebouwd gedurende 45 jaar + als horloge liefhebber.
Ik zie veel te veel horloges die te groot zijn voor de polsjes. Kastmaat “lug to lug” wil ook nog niet altijd iets zeggen.

2 likes

Ok

Ik ben het gewoon met deze …

… uitspraak totaal niet eens.

1 like

Valt er over te vertellen, zag 'm liggen, was gelijk verkocht, zijn er 1000 van op de wereld.
En dat heb ik met wel meer horloges gehad. Filmpje is ook geweldig https://www.youtube.com/watch?v=FPKiolPdsig

1 like

Nou, dat mag. :smile:. Als het ooit anders wordt/is hoor ik het graag.

Zou ik ook niet zijn met jou Sequoia polsen Thomas💪 Ik zie jou ook niet gauw met een 36mm’ke om de pols😂

1 like

Haha. ik moest het ff googlen

Mischien mogen er wel een paar kilootjes af :blush:

Ik snap wel wat je bedoeld …
Maar het is gewoon een keus. Ik vind bij mij het meeste onder de 43 te klein. Het staat gewoon niet.
Tuurlijk zit dat ook tussen de oren, zo kan ik elk formaat wel gaan dragen. Maar als je zo wilt beginnen …

1 like

Denk dat die kilootjes niet veel met jou polsen van doen hebben Thomas… die zijn nou eenmaal groooot… ben er jaloers op. Bij jou staat de Aquis tenminste perfect​:+1::+1:

1 like

Dank ! Het is echt mijn favoriet nu !
Ja ja, de Hammy X Wind is naar de #2 geschoven :blush:

1 like

:rofl:
Dat vindt ik dus de al een hele tijd met "te grote"horloges.
Ik kom ook van, oa., 44mm ers vandaan. mijn pols is 19/19,5 cm.

2 likes