Er wordt geluisterd

Mensen die hun partner “vrouwtje” noemen doen mij denken aan de huwelijkse omstandigheden waar mijn zuster in heeft moeten overleven.

Dat zeg ik niet omdat ik een moderne man ben. Het is gewoon een slechte associatie voor me.

Maar ik zal toch maar eens een BHtje maat 107A en een paar hakken maat 45 opsnorren voor bij m’n 36mm Nomosje.

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Staat daar nou kluk kluk, of kluk kluk?

3 likes

Is het niet gewoon een kwestie van smaak? Als iedereen dezelfde maat draagt is het toch niet leuk meer?

:thinking: Heb ik ergens gemeld dat er eenheidsworst m.b.t. de maatvoering van horlogekasten moet zijn ??

Dan is mijn zin niet helemaal begrepen of goed geformuleerd. Blijkbaar heb jij een ideaalbeeld wat betreft de afmeting op de pols en hoe dat er dan uitziet. Daarbij blijft het smaak voor de drager hoe hij vindt dat een horloge moet/ mag zitten. Sommige willen graag een gevulde pols of een aanwezig horloge qua grote.

Dan blijft het saai als elk horloge hetzelfde op de pols valt.

Ik zie nog steeds niet waar je het bovenstaande vandaan haalt m.b.t. wat ik geschreven heb.??? :thinking:

:+1:

Het is net als met het kopen van pakken. We gaan eerst kijken welke snit en maat bij je lichaam past, daarna zien we wel welke kleurtjes en patronen daarvan zijn.

Je hebt geheel gelijk. Enige oplossing vandaag de dag is te gaan voor de quartz, die meet 42mm.

1 like

Klopt, en die is ook fraai. :grinning:
Maar ja, een automaat is toch wel het summum…:thinking::sweat_smile:

Geef ik je geen ongelijk in.
Ook al lang naar deze aan het kijken, zou mooi passen bij mijn PR 516 Heritage. Echter, denk ik dat ik uiteindelijk toch eerder voor een tweedehandse Reduced Speedy ga…

Ik zit eigenlijk te wachten tot ik deze PRS516 automatic chrono een keer gebruikt tegenkom, maar je ziet ze nooit. :thinking:

Speedy reduced vind ik door de afwijkende dial verhoudingen niet echt mooi, maar dat is uiteraard persoonlijk. Komt misschien ook wel doordat je de Speedy pro gewend bent, maar die is echt ver buiten budget. :sunglasses: