100% paars op een Jubilee Bracelet Veel plezier ervan!
Ik zou voor malachite gaan, maar als ik uitsluitend uit deze twee moest kiezen de oranje.
Eensch en beaam
die rechtse is wel mooier he
De paarse ziet er heel mooi uit, persoonlijk zou ik het niet dragen ( ben ik wat te saai voor ) maar als jij je er comfortabel bij zou voelen zeker doen
Ik voel me comfortabel genieg bij de paarse. Denk wel dat de oranje makkelijker te dragen valt en te combineren is met kleding.
Gelukkig is het ondertussen een luxe probleem, want genoeg horloges. Nog geen paars of oranje. Blauw en champagne komen dan het dichtst in de buurt bij wat ik al heb.
Zie wel dat ik eerder naar lichtere wijzerplaten nijg om daadwerkelijk te dragen. Dusnlos dat ik donker mooi kan vinden.
Lastig dus ook hoe donker het paars daadwerkelijk zal zijn. En hoe heftig de oranje sunburst is.
Voor 75,= heb je de 2e type stalen band ook gewoon erbij. Kun je kiezen.
Klopt ja. Ook zie je wat beelden van de helix platen. Toch hoop ik dat er nog wat meer beeld materiaal komt onder verschillende licht omstandigheden.
Blijft altijd lastig om goed in te schatten hoe het er thuis uit gaat zien.
De helix oogt heel donker. Ben ook benieuwd wat deze in zonlicht doet, anders ga ik toch voor de fume sunburst orange of purple.
Ben vooral bang dat de helix ook een beetje plastic lijkt, net als goedkope guiloche.
Oranje…of course.
Bedankt!
Precies wat ik nodig had… om nog een derde optiebte hebben om over te twijfelen
Die aventurine is ook prachtig!
Maar het blijft nog steeds erg lastig. Dacht dat ik toch steeds neer naar de oranje neigde, nou zijn die paarse en aventurine toch nog in de running…
De paarse helix valt bij mij af. De paarse kleur vind ik niet mooi. Ik vind hem teveel naar blauw neigen. Scheelt weer een optie. Begin nu ook te twijfelen over de bracelet.
Goedenavond, ik zit ook te dubben welke ik ws ga bestellen (paars of groen fumé), de paarse helix valt voor mij af want;
- andere “goedkope” tint paars imo
- te druk patroon
- wellicht te plastic achtig irl
De paarse fumé is meer aubergine en oogt rustig uit directe zon.
Zat nog even te twijfelen over de malachiet, gaaf mineraal, maar ook denk ik te druk.
De emaille had idd wel het emaille effect in direct zonlicht. Ik verwacht dat ze genoegen nemen met mindere marge maar hogere aantallen om het merk op de kaart te zetten.
Goede argumenten.
Zeker mooie kleur. Oogt chique.
Voor mij valt die af omdat ik niet snel voor de donkere wijzerplaten kies binnen mijn horloges kies.
Oranje gaat het denk ik voor mij worden.