Ik heb hem, maar vindt het een top idee en raad iedereen hem juist aan te proberen! Unbeatable voor het geld mijn inziens, hier nog in de folie. Google Photos werkt niet echt mee…
Bijna een jaar later en nu verkrijgbaar in 34 36 39 en 41 mm.
Toch maar de trekker over gehaald en de witte 36mm besteld.
Wel wachten tot augustus maar dit weekend nog voor de pre-order prijs.
Ook ik heb zojuist de trekker over gehaald… Blue mother of pearl in 36mm met O-style band (dus een andere band dan op de foto).
Twee horloges in één week. Dit forum is niet goed voor mijn bankrekening
Mooi. Dat was ook mijn keus geweest als het potje niet leeg zou zijn
Ben benieuwd naar de foto’s
Helaas nog wel wat maandjes wachten
Alles al uitverkocht behalve “pink”. Ik zie ook nergens(meer) een prijs. Ah ik zie het al. Pas vanaf morgen beschikbaar.
Snap het wel; Jody heeft het steeds vaker over voordeel van Quartz. Benieuwd naar de prijs en of die me zal verleiden. En zo ja, benieuwd of ik liever een 37mm afwacht want nu alleen 39mm en emaile dials.
Een 37mm zou ik idd doen, de 39 is toch nèt een tikkie te groot.
De pre-order is om 23u live gegaan. Dit uurwerk is blijkbaar lastig te krijgen. Het heeft ze een jaar gekost om dit model te lanceren en ze verkopen er maar 270. Volgens Jody is het maar de vraag of er nog een tweede haq model gaat komen.
Ik hou van haq en ik ben al tijden aan het rondkijken naar een rood horloge (en dan geen bordeauxrood).
Dus maar toegehapt
Prijs is 300. Daar komt nog 25 bij voor verzending en BTW dus al met al rond de € 400. En alleen in 39mm want zoals @Piede schrijft, ze hebben maar een beperkt aantal movements. Een kleinere maat zal sowieso volgend jaar worden op z’n vroegst, als die al ooit komt. Dit model komt ook niet snel: levering in oktober.
Maar ik heb ook toegehapt! In blauw want dat past lekker bij spijkerbroeken en ik heb een zwarte Commuter die anders teveel in de buurt komt. De andere kleuren zijn mooi maar wel erg specifiek. Ook hier een J-style bracelet maar misschien draag ik m straks op leer. Dat zien we nog wel.
Eerste Erebus. Ben benieuwd!
Hij is besteld✅️
De nieuwe Ascent HAQ (High Accuracy Quartz)
Zwitsers ETA F06.412-kaliber
Ben benieuwd…
En ze zijn op…! Ik dacht dat 270 stuks binnen een uur zouden gaan maar het heeft iets langer geduurd.
Ongeloofelijk, en dat in een uur tijd