Nee, niets meer. Maar in de laatste mail die ik ontving, gaven ze aan dat de horloges waarschijnlijk aankomende week opgestuurd zouden worden. (ongeduldig) Afwachten maar…
Net contact met DHL gehad en het pakket is - op verzoek van de verzender - terug gestuurd.
Reden konden ze niet zelf in zien.
Advies was contact met hen op te nemen, aangezien de inklaring etc. wel al betaald is.
Wordt vervolgd…
Ja dit komt overeen met hetgeen DHL telefonisch aan mij vertelde plus de mailwisseling met Erebus.
Echter DHL vertelde mij dat de douane vanzelf het bedrag terug betaald als het pakket niet ingevoerd wordt. Wat mij logisch lijkt omdat je aan hun, via DHL, deze kosten betaald. En niet aan Erebus, zij staan hierbuiten.
Ik wacht zelf even af wat er gebeurt als het horloge wederom verzonden is. Misschien dat er nu niets betaalt hoeft te worden. Mocht dat wel moeten, bel ik DHL wel op zodat zij het op kunnen lossen.
Volgens mijn mailbox is het horloge wederom onderweg . Aankomst staat op ma 25 aug gepland. Hoop het want kort erna op vakantie.
Moet deze keer 7,- minder invoerrechten betalen. Zojuist DHL gebeld of ze het niet kunnen verrekenen. Dat kon helaas niet, maar kon het eerder betaalde bedrag terug vragen. Zojuist gedaan en het nieuwe verzoek betaald.
Nu afwachten :).
Die van mij staat voor vandaag gepland.
Wát een wijzerplaat zeg, heel gaaf
Erg gave wijzerplaat
Ja die wijzerplaat…
Maar ook de rest is echt top. Vertel er meer over in het NA topic met extra plaatjes.