Erebus Ascent

Nog altijd super blij met de Erebus.

8 likes

Ik zit al een paar weken met de purple helix ascent in het winkelwagentje, het enige dat me nog tegenhoudt zijn de import kosten, 400,- is een mooie prijs, 550,- toch al een stukje minder aantrekkelijk.
Hoeveel hebben jullie bij moeten leggen uiteindelijk?

1 like

Staat er een op marktplaats…of kijken op Vinted, Chrono24, Ebay…

1 like

Ik zat ook rond de 100,- als ik mij niet vergis.

Mocht je gaan bestellen, geef mij even een seintje. Overweeg om voor mijn Origin 38 misschien nog een setje banden bijbestellen maar verzend- en importkosten houden mij nu nog tegen. Misschien kunnen we elkaar helpen :slight_smile:

1 like

Hier ook 89,95 moeten bijbetalen via DHL op de Ascent in september 2025.

Hallo! Mocht er iemand een black of white enamel in 39mm met een jubilee hebben die stof aan het verzamelen is, hoor ik het graag😊