Purple fume hiero
Ik ben heel benieuwd, heb zelf de trekker niet over gehaald in afwachting van de feedback hier.
Ik wacht op die oranje jongen!
Dat lijkt mij de mooiste. Héél benieuwd.
Purple helix
Inmiddels zijn mân horloge plannen wel wat aangepast dus ik moet m wel heel leuk vinden, wil ik hem houden
Ik ook de Purple Fumé niet zo orgineel meer zie ik maar goed.
Kijk er inderdaad wel heel erg naar uit ben benieuwd.
De aventurine ook heel gaaf had wel men 2e keus geweest, nog effe geduld mannen.
Purple fume is âdiscontinuedâ. Dus je hebt een Limited Edition!
Purple Helix. Ik denk dat ik hem in het blauw zet, of mn vrouw moet hem geweldig vinden en draagt zij hem.
Yep, de witte wp.
Volgens Steven Parker op FB worden ze vanaf deze week verzonden. Ben zeer benieuwd.
Mijn witte zou volgens de track&trace morgen bezorgd moeten worden. Ben benieuwd!
De mijne ook. Ik lees op Facebook boek goede verhalen. Ben benieuwd.
DHL whatsappte mij ook. Vol verwachting klopt ons hart.
Krijg net een appje van DHL dat er vandaag nog afgeleverd wordt.
Oh, nee ik krijg ff het verzoek om 173 te betalen en levering op volgende week maandag. Maar ik heb wel een extra stalen band erbij besteld zodat ik beide varianten heb.
Voordeel van DHL is dat ze je betaling snel verwerken en de douane geeft 'm snel vrij. Gaat bij Post NL wel anders.
Vandaag een apje van DHL voor volgende week maandag.
Moet ik et wat meer geduld hebben dan jullie
Sterkte!
Ik kreeg al een verzoek tot betalen van DHL toen de zending nog in Singapore stond.
Maar hopen dan dat je de introductiekorting hebt gekregen, dat verguldt de pil dan enigszinsâŠMaar ooit verkopen zonder verlies gaat niet lukken, ben ik bangâŠ