Erebus Ascent

Hier ook vandaag ontvangen. Oogt en voelt heel netjes!

Goede foto’s en een verkooptopic volgen. Die GS moet er toch wat sneller komen :upside_down_face:

9 likes

Vandaag is het blijkbaar Erebus Ascent-dag… Ik heb het plastic erafgehaald en de band ingekort, want ik ga deze vooralsnog houden, wellicht dat er een ander horloge het veld gaat ruimen (waarsch. een San Martin), maar dat zie ik nog wel. Het vreet tenslotte geen brood…De afmetingen, het uurwerk, de afwerking en de specs zijn voorbeeldig zoals beloofd.

14 likes

Een man met smaak zie ik :wink:

1 like

Shake hands… :handshake:

1 like

:handshake:

1 like

Hier ook, zou maandag aangekomen, ineens volgden vandaag de updates in rap tempo en was er gelukkig iemand thuis. Dus ook om de pols, eerst de foto’s in het plastic nog.

Purple fumé, prachtig maar meer neigend naar roze zeker in hard licht.

12 likes

Ziet er goed uit heren!

3 likes

Dank je!

1 like

Heeft iemand de stalen band al eens proberen te verwijderen. Die van mij heeft of a) heeeele strakke toleranties of b) er zit toch stiekum nog plastic tussen de end-links en de lugs.

Band nog niet op maat. Even snel op leer geknald.
Stalen band ging er straf af.

10 likes

De mooiste kleur tot nu toe vind ik persoonlijk. Ik krijg algemeen een beetje Citizen gevoel bij het horloge qua uitvoering en afwerking. En dat is positief bedoeld uiteraard.

1 like

Eens, al zit hij met sommige wijzerplaten in de Grand Seiko hommage hoek. Niet mijn kop thee, deze spullen. Typische snacks.

Even de foto’s van vanmorgen, nu echt om de pols!

11 likes

Kleurt mooi bij je trui :+1:.

3 likes

:point_up:t4: dat zag ik ook.

En volgens mij een heerlijke sunburst!

1 like

Ik heb ook m’n enige paarse trui uit de kast gehaald😂

Moet je kleur zijn maar vind het echt Een leuk horloge.

11 likes

Ik heb de mijne nu een paar dagen in huis. Of er moet iemand zijn die hem heel graag willen hebben en anders kunnen we wel een lijst starten van mensen die twijfelen over het horloge en hem graag even willen zien/vasthouden. soort Fiffer zeg maar. Ik heb paarse Helix dial met J-stijl en O-stijl band.

3 likes

De aventurine plaat is gaaf gedaan :slightly_smiling_face:

13 likes

Heb je ook stiekem foto gemaakt in de zon :sunny: :stuck_out_tongue_winking_eye:?

1 like

Bij deze Bas :ok_hand:

7 likes