Dan een stukje onderbroeken elastiek van Erica kopen.
Nu bestellen, dan kan ie nog net onder de kerstboom
Heb ik al eens gezegd dat ik ze te duur vind en liever 70 ali MN bandjes koop voor dat geld (en niet echt mindere kwaliteit).
Niet? Bij deze alsnog
Is t bezorgen dan zo k…
Op de site van Nick Mankey las ik 8 tot 10 weken voordat ie op de post gaat in de USA, dus vandaar de kerstboom.
Ja had je al. Maar zo te lezen is de zooi van Ali inmiddels nóg goedkoper geworden.
zijn bij ali alleen 20 mm en 22 mm bandjes…laat ik nu net 21 mm nodig hebben
Dan ga je er gewoon voor 70 euro in ja
Het is niet anders
Heb er één gehad.
Vond t niets… ben niet zo’n fan van nato, dat speelt ook mee. Maar ik vond die sluiting nogal gedoe en gewoon niet mooi.
Voordeel is wel:
Als je t niets vindt, ben je m zo kwijt hier! (Al zul je een beetje moeten bloeden)
Zeer comfortabel. Duur? Ja, maar wel de moeite waard vind ik. Alle bandjes zijn op maat gemaakt, waardoor ze perfect zitten. Ik heb er inmiddels vier
Yep, kun je zo laten maken, €20 meerprijs
Wat vraag je? Kleur groen geel?
Wat zijn jullie ervaringen qua levertijden? Ik heb nu anderhalve week geleden besteld, maar er is nog niets onderweg. Of ben ik nu te ongeduldig?
Hoi Getik,
Heb jij je strap uiteindelijk ontvangen? Ik heb wel een verzendbevestiging ontvangen maar die staat al 5 dagen ongewijzigd in de tracking app van deutsche post.
Ja duurde wel lang hoor. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat hij daadwerkelijk was verzonden. Uit eindelijk bijna 30 dagen na bestelling ontvangen.