Erika's straps

Ik wil een strap kopen van Erica’s original. Heeft iemand hier ervaring mee (qua kwaliteit, draagcomfort etc)…

Gebruik de zoekfunctie en je zult er een heel topic over vinden. Zulu heeft hier zeer uitgebreid verslag van gedaan in een vergelijk met de concurrentie.

5 likes

Ik doe de moeite wel. Dat referentietopic verdient dat!

16 likes

Jij bent echt behulpzaam :joy: ik dacht dat ik al goed bezig was maar jij overtreft het weer eens.

6 likes

Koop nu maar gewoon. Je kan straks nog wel lezen dat dit de meest comfortabele bandjes zijn die je kan kopen. :+1:

3 likes

Ik wil toch even mijn favoriete pluggen, minder elastisch en iets anders qua dragen maar wel erg prettig.

2 likes

Ohoooo ik dan ook!

3 likes

ik zie alleen geen 21mm lug :smile: en die heb ik net nodig voor mijn brashear

1 like

Dan een stukje onderbroeken elastiek van Erica kopen. :rofl:

Nu bestellen, dan kan ie nog net onder de kerstboom :wink:

1 like

Heb ik al eens gezegd dat ik ze te duur vind en liever 70 ali MN bandjes koop voor dat geld (en niet echt mindere kwaliteit).

Niet? Bij deze alsnog

Is t bezorgen dan zo k…

Op de site van Nick Mankey las ik 8 tot 10 weken voordat ie op de post gaat in de USA, dus vandaar de kerstboom.

Ja had je al. Maar zo te lezen is de zooi van Ali inmiddels nóg goedkoper geworden.

4 likes

:joy:

zijn bij ali alleen 20 mm en 22 mm bandjes…laat ik nu net 21 mm nodig hebben

Dan ga je er gewoon voor 70 euro in ja
Het is niet anders

Heb er één gehad.
Vond t niets… ben niet zo’n fan van nato, dat speelt ook mee. Maar ik vond die sluiting nogal gedoe en gewoon niet mooi.

Voordeel is wel:
Als je t niets vindt, ben je m zo kwijt hier! (Al zul je een beetje moeten bloeden)

Ik ook niet, er is een oplossing.

2 likes

Zeer comfortabel. Duur? Ja, maar wel de moeite waard vind ik. Alle bandjes zijn op maat gemaakt, waardoor ze perfect zitten. Ik heb er inmiddels vier