Erika marine nationale alternatieve?

Hey,

Ik wilde graag een Marine Nationale soort achtige strap. Maar ik vind 75 euro wel een beetje erg duur. Ik ben op een site terecht gekomen genaamd CheapestNato die naam is een beetje onheilspellend. Heef iemand hier ervaring mee? Sowieso wil ik wel eens wat experimenteren met kleurtjes. Als ik echt wist welke kleur ik wilde zou ik wel een Erika durven te kopen…

Maar ja momenteel kan ik enkel rubber dragen, staal en leer is gewoon niks voor mij. Weet iemand een goedkoper alternatief of dat cheapestnato beetje okay is? Dan kan ik gewoon eens proberen of het wat voor mij is.

Bedankt!

kutwinkel. Slechte kwaliteit en service.

1 like

Is een prima webshop. Heb er al veel gekocht. Geen geweldige kwaliteit maar je betaalt (of was het betaald, @tompj?) er ook weinig voor. Service geen ervaring mee. Voor een bandje van 10,- ga ik geen service claimen

Overigens heb ik zelf een schoenendoos voor van die MN straps van Ali. Hele goede kwaliteit, zie zelf de meerwaarde t.o.v. van andere aanbieders (75,-) ook niet echt als ik dit zo zie…

3 likes

Ja. Rommel.

1 like

Ik bestel er regelmatig. Geen klachten.

Bedankt heb jij een linkje van Ali ik heb ze daar nog nooit gevonden eigenlijk, als die van Ali net zo goed zijn als cheapestnato. En qua kwaliteit tja als die strap lekker zit, wat maakt het dan uit als die wat dunner is geweven of met minder materiaal. Als het maar comfortabel is. Toch?

1 like

Ik heb nog een Erika’s MN te koop staan van 22mm voor een 16,5-18,5cm pols, laat maar weten als je interesse hebt! Kwaliteit is top!

1 like

Die van Erika is inderdaad aan de prijs maar je krijgt er wel goede kwaliteit voor.

1 like

Helaas ben op zoek naar 20mm.

Leesvoer … :beers:

2 likes

Je kunt het ook even aan mijn zoon van 12 vragen. Die kan ook al werkwoordjes vervoegen. Al een tijdje trouwens.

4 likes

Nooit problemen mee gehad.
Snelle verzending en je krijgt waar je voor betaald. Niet de beste kwaliteit, maar dat verwacht ik ook niet voor dat geld.

Welke lug width zoek je? Heb er hier nog ergens liggen in 21mm.

1 like

:+1:t2:

1 like

Ah, hij is metselaar?

5 likes

Nee. Voeger…! :joy:

1 like

Vaak daar besteld, maar ik ben daarmee gestopt.
Ik kreeg namelijk dit binnen.

Totaal onbruikbaar en ik heb daarom mijn geld teruggevraagd. Ik moest dan wel eerst nog even op eigen kosten het bandje terugsturen…

1 like

In mijn ervaring is Cheapestnatostraps prima, je krijgt waar je voor betaalt. Dus een wat luxere band zal je daar niet vinden.

Ik heb zowel de MN, als de Ali en Cheapestnato versies. Het ontwerp van die van Cheapestnato is net even anders. Waar de MN een gesloten geheel is, kent die van CNS een open einde. Voor zowel CNS als Ali geldt dat de kwaliteit echt beduidend minder is vergeleken met MN. MN zijn van een mooie dikkere kwaliteit en zitten ook veel fijner/stabieler. CNS en Ali zijn een stuk goedkoper maar dat is echt te merken om je pols. Naar mijn mening is MN 2x beter maar helaas 5x duurder. Da’s wel een afweging waard. Dat gezegd hebbende zou ik liever die 75 euro besteden aan MN.

2 likes

Bedankt voor je behulpzame reactie! De cheapestnato vs de aliexpress zullen dan wel bijna hetzelfde zijn? Ik ga denk ik eerst eens op Ali bestellen voor de kleurtjes en dan misschien eens naar Erika.

Ik zou denk ik graag deze hebben: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0153/3399/products/MarineNationaleStrapScubaOrangewatchstrapcheapestnatostrap_2400x.jpg?v=1603731399

Maar dat doet Erika niet. Dus ik ga eens denken wat ik dan wil, geel met witte streep of iets anders. Als het 75 euro is, dan wil ik ook wel iets unieks. Bedankt in ieder geval. Oh en nog een vraag wanneer je het over kwaliteit hebt, bedoel je dan hoe het materiaal eruitziet, gestikt is etc. of bedoel je dan ook hoe comfortabel die zit. Ik heb niet zo’n heldhaftig leven dat ik een hele robuuste strap nodig heb.

Gewoon 1 bij Kish.nl bestellen, prima ding voor €20

1 like

Lijkt me heel verstandig. Ali is trouwens niet 1 leverancier. Werkt ongeveer als bol.com. Ik heb er ook een paar bij Ali besteld en die doen het prima. Erika vraagt wel erg veel voor een stukje elastiek.

CNS niet doen. Heel stug materiaal en het hang en sluitwerk zit verkeerd om.

1 like