Erikje

Kon nog geen ‘ervaring met’ over @Erikje vinden.
Anyway…Horloge van Erik over genomen, topper in communicatie en een heerlijk snelle afhandeling.
@Erikje is top!!!

1 like

Horloges gekocht van Erik! Goede service en snelle afhandeling. Communicatie was top👍 Bedankt @Erikje

1 like

Horloge gekocht van @Erikje. Top communicatie, boomproof verpakt en horloge precies zoals beschreven. Wat mij betreft een aanrader!

1 like

Leuke g shock van erik overgenomen. Goede communicatie, lekker snel afgehandeld, aanrader.🖒

1 like

Ik meld me bij in het rijtje. Gemodde G-shock van Erik @Erikje overgenomen. Heldere communicatie, snel en lekker ingepakt verzonden.

Dikke aanrader!

1 like

Vandaag een mooie Seiko Turtle overgenomen van @Erikje als inruil op mijn Certina.

Gezellige persoonlijke overdracht bij een kopje koffie.

Prettig zaken doen, dus een aanrader!

1 like

Snel, betrouwbaar, eerlijk enz
Prettige deal gedaan :+1:t2::+1:t2:

1 like

G-shock mtg overgenomen van @Erikje. Even moeten wachten vanwege zijn vakantie maar toen hij terug was is het horloge verstuurd voordat zijn tas uit was gepakt. Duidelijke communicatie en staat zoals beschreven. Aanrader!

1 like

Turtle overgenomen van @Erikje. Hij was al verstuurd zonder dat het geld was overgemaakt. Een soepele vent waar ik zeker volgende keer weer graag zaken mee zou doen.
Eric bedankt.

Gr Bram

1 like

Wederom een goede ervaring met erik opgedaan.
Ruildeal gedaan. Aanrader.

1 like

Met @Erikje een mooie deal gesloten en een prachtige G-Shock overgenomen. Was snel geregeld en goed verpakt verstuurd. Fijne vent om zaken mee te doen.
Top Erikje, heel blij mee.

1 like

Skx013 van @Erikje overgenomen. Goed contact en snel in huis!

1 like

@Erikje heeft een dingetje van me overgenomen. Vlotte communicatie en dito betaling, en hij kan nu lekker dingessen met het dingetje. Erik is een prima forumlid om zaken mee te doen :thumbsup:

1 like

Erik heeft me geholpen met mn gezocht advertentie voor een bandje. Volgende dag al in huis. Goed zaken doen zo :ok_hand:

1 like

Supersnelle deal met Erik gedaan (gezocht,binnen uur rondgemaakt :+1:) voor mij een aanrader…:smiley:

1 like

Bandje verkocht aan @Erikje. We kwamen snel en pijnloos tot een deal. Graag tot de volgende!

1 like

Idem dito hier :grinning: Helemaal top!

1 like

Seiko van @Erikje overgenomen. Super snel en correct. Klasse!

1 like

Echt een hele tijd geleden alweer, maar ik wil het niet onbenoemd laten. In november 2017 nam ik een Seiko van Erikje over en de ervaring was uitstekend (communicatief, snel en goed verpakt).

Bedankt Erik en excuses voor de late post hier :wink:

1 like

Horloge overgenomen van @Erikje . Fijne en vlotte communicatie. Niet te vergeten de zeer goed verpakt pakketje! Alles bij elkaar een top deal! Bedankt Erik! :+1:t2:

1 like