Erikje

Erik had een fraaie Skx007 waar ik een ongelooflijke haat/liefde verhouding mee heb. Nu had ik in een eerder stadium al eens kennis gemaakt met Erik toen hij een Seiko van mij ophaalde, dus het voelde al vertrouwd.

Momenteel meer haat dan liefde, dus meteen mijn slag geslagen en tot aankoop overgegaan.

Omdat ik Rabobank heb, en Erik niet, had ik me al voorbereid op wat extra wachttijd gezien het net voor het weekend was.

Erik, bijzonder sympathiek verzond het horloge zelfs al voordat het geld op zijn rekening stond zodat ik in het weekend alvast genieten kon.

Dat is gelukt, het is zaterdagmiddag en hij zit al om de pols.
In nieuwstaat, precies zoals beschreven. Vlotte communicatie, prima service, en zeker voor herhaling vatbaar voor mij :+1:

@Erikje, dank voor de service, en wie weet tot de volgende keer :smile:

1 like

Fijne deal gedaan met Erik @Erikje. Ruildeal met cash up. Cash was meteen overgemaakt en het horloge voldeed volledig aan de beschrijving. Bombproof verpakt ook. Overall een zeer goede ervaring. Zeker aan aanrader. :+1:

1 like

Deze deal ging bijna sneller dan t geluid…
Top!

1 like

G-Shock van @Erikje overgenomen.

Snelle communicatie, snelle verzending en perfect verpakt.

Topper!

1 like

Een mooie Citizen ontvangen van @Erikje.
Snelle communicatie, supersnelle verzending en horloge in topstaat!
Dank voor het vertrouwen.
Bart

1 like

Banden zijn vlot binnengekomen na correcte communicatie. He-le-maal betrouwbaar, deze Erik. Aanbevolen.

1 like

Recent mooie G-shock overgenomen van @Erikje.
Communicatie verliep lekker vlot en volledig; na betaling volgende dag perfect verpakt al binnen👍🏻

1 like

Weer eens een deal met @Erikje gesloten. Wederom niets te klagen. Duidelijke communicatie, snelle afhandeling, perfecte levering.

Een aanrader !

1 like

En weer een g-shock overgenomen van Erik @Erikje, snelle communicatie, binnen 2dgn ontvangen, perfect verpakt en in mint conditie. Top👍🏻

1 like

Deze week een SKX007 van Erik @Erikje overgenomen. Goede deal, snelle afhandeling :+1: top !

1 like

G-shock combi bracelet overgenomen van Erik, Prettige communicatie en snelle verzending.
Helemaal tevreden :+1:

1 like

Ruil gedaan met Erikje, is super gegaan. Geweldig ingepakt, aangetekend verzonden en de hele tijd op de hooge gehouden.

Horloge was in topconditie, zoals besproken.

Aanrader deze Erikje!

1 like

Wederom een goeie en fijne deal gemaakt met @Erikje. Wederom dank! Geniet van je reishorloge :+1:.

1 like

Voor de tweede keer een deal met @Erikje gedaan. Wat mij betreft een dikke vette aanrader.
Horloge zoals beschreven, fijn contact en is op dezelfde dag dat we een deal hadden me tegemoet komen rijden omdat ik ongeduldig was!
Top!:+1:t2:

1 like

Pas een horloge van @Erikje overgenomen. Het lag sneller bij het postkantoor dan ik het geld had kunnen overmaken :rofl:. Uitstekende, vriendelijke communicatie en goed verpakt. Een aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @Erikje en vandaag mogen ontvangen met de post.

Kan niet anders dan mijn complimenten uiten wat betreft communicatie, snelheid verzenden en de manier van inpakken. Erg netjes en plezierig.

Horloge was in de staat zoals omschreven voor een schappelijk bedrag.

Erik, bedankt!

1 like

Leuke Citizen van @Erikje overgenomen, gaat lekker vlot en makkelijk, als de banken nu ook nog even meewerken… Erik bedankt! :+1: en hopelijk komt je reis naar :canada: ook goed!

1 like

Horloge van @Erikje overgenomen voor mijn broer. Super communicatie, zeer snel met verzenden en het horloge precies zoals beschreven. Erg fijn zaken gedaan met erik. :+1:

1 like

@Erikje heeft mijn Miltat Solid Jubilee overgenomen. Prettige communicatie en snelle afhandeling. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Bezel insert verkocht aan @Erikje
Prima communicatie en vlotte betaling. Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like