Erikje

Voor de tweede keer in één week tijd zaken gedaan met @Erikje. Hier hoefden maar weinig woorden aan vuil gemaakt te worden.
Deze keer ging de postbode vanuit Friesland deze kant op met een standaard SKX Jubilee. De band werd netjes verpakt en was precies zoals omschreven.
@Erikje bedankt weer voor de fijne communicatie.

1 like

Omdat ik reageerde op een hele oude advertentie gaf Erikje aan dat “de waarde” toch wel weg was…”.

Hierdoor wilde hij niets ontvangen en kreeg ik het zomaar gratis. Een geweldig mooi gebaar, echt een top-actie!

@Erikje, we onthouden deze!

Voor nu een dubbele :+1: voor jouw gebaar! Dank!

2 likes

Van @Erikje een horloge mogen overnemen. Een ervaring die voor herhaling vatbaar is, graag tot nog eens Erik :+1:

1 like

Vandaag deze schitterende Seiko SPB077 a.k.a MM200 van @Erikje overgenomen. Zeer prettige en vlotte communicatie. Bij het ophalen van het horloge ruim 1.5 uur erg gezellig over (voornamelijk) horloges gepraat. :blush::+1:
Zeker een aanrader. @Erikje is top! :+1:

1 like

Vanavond mijn vakantie horloge de Seiko SPB077 a.k.a MM200 terug geruild met @Erikje tegen een prachtige Tag Heuer Aquaracer Way2110. Wederom een zeer prettige deal! Het is top zaken doen met Erik! :sunglasses::+1:

1 like

Voor mijn dame van @Erikje een mooie solar seiko duiker gekocht.
Razendsnel verzonden en bomproof verpakt!
:+1:

1 like

Vandaag mijn prachtige
Seiko Prospexs Solar SSC015 binnen gekregen.

Voor een heel mooie prijs van @Erikje overgenomen, werkelijk nieuw! (En heel goed verpakt!)

Absoluut aan te raden!

1 like

Enkele maanden geleden van Erik een mooie Seiko Skx009 overgekocht. Aangezien we ongeveer op 3 uur afstand woonden was het echter moeilijk afspreken. Heb simpelweg eerst de betaling aan hem overgemaakt, en vervolgens heeft hij mij het horloge onmiddelijk opgestuurd eenmaal hij de betaling ontving. Twee dagen later kwam het pakketje netjes thuis aan in een goed beschermde verpakking. De communicatie was keurig en de deal verliep zonder enige moeite. Tevens nog steeds zeer blij met het horloge! Werkelijk Top!

1 like

Mij ( eerlijk gezegd ) een kléin béétje verkeken op de afstand…, máár het ritje naar @Erikje bleek het meer dan waard.:slight_smile:

Na een lekker bakje koffie/koekje toverde hij de mooiste Seiko ooit tevoorschijn!:heart_eyes: , die ik na overmaken van de ‘schade’ uiteraard mee naar huis mocht nemen.:grinning:

:star:️:star:️:star:️:star:️:star:️

1 like

Casio Beside overgenomen voor zeer schappelijke prijs. Goede communicatie, snelle deal en verzending. :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Een leuke deal gemaakt met @Erikje
Hij woont redelijk dicht bij mij in de buurt en zijn woon-werk route komt langs mijn huis. Erik heeft tweemaal gepoogd het pakket te bezorgen, waarvoor hulde. En hij stond op achteraf betalen.

Enorm bedankt voor het vertrouwen en de Casio!

1 like

Ik verkocht recent een Seiko aan @Erikje. Ik ondervond bij het verzend-klaar maken al wat problemen met het horloge, maar doordat ik hem al lang niet meer had gebruikt wijdde ik het aan de niet-opgeladen solar. Helaas deed hij het in huizen Erikje niet veel beter. Desalniettemin was hij sportief en stuurde hij mij het horloge terug zonder heisa.

Ik hou ervan! Zo kan het ook. Excuus Erik, ik had je er graag blij mee gemaakt.

Groet Niels.

1 like

No prob :ok_hand:

Gisteravond op “doorreis” even bij Erik langs gereden om even over de gezamenlijke hobby te beppen…

En meteen een fonkelnieuwe mooie Seiko meegenomen, top geregeld en nog bedankt…

Graag tot een volgende deal :innocent:

1 like

Stalen band voor de Seiko Cocktail serie van Erik overgenomen. Super snel opgestuurd. Prima ervaring, bedankt :+1:

1 like

Seiko 5 voor een fijn prijsje van Erik overgenomen. Heel snel opgestuurd en goed verpakt! :+1::+1:

1 like

Nog een dikke duim voor @Erikje :+1:

Prettig contact, vlotte verzending, aanrader :slight_smile:

1 like

voor de 2e keer met erikje een deal gesloten. Beide keren met grote tevredenheid. Zekers aan te raden.

1 like

Voor mij ook een 2e ervaring met Erik @Erikje

De eerste zit nog steeds naar volle tevredenheid aan mijn pols.:grinning:

Nu kwam het toevalligerwijs tot een ruil.
Helaas ontbrak het mij dit keer aan de tijd & moed om naar het hoge noorden af te reizen…

Maar:
Superdesuper!:+1:t2: Alles vind plaats in een flits & een blauwe vlam! In een onnavolgbaar tempo!:crazy_face::+1:t2:

Voor je weet wat er gebeurt ligt de nieuwe aanwinst op de mat. Keurig verzorgd & en onberispelijk horloge.

1 like

Heerlijk makkelijke transactie met Erik gedaan. Alles was binnen 2 minuten gepiept en twee G-Shocks lagen 2 dagen later bij mij op de mat. En dat tegen een super prijs.

Dus helemaal top. Aangeraden!

1 like