Erikje

En weer een deal met Erikje. Inmiddels de 3e. Verlopen zoals t hoort :+1:

1 like

Van sommige koop je zonder twijfel…

Het uitpakken duurde alleen wat lang, wat heeft die gozer een inpak-talent :joy:

Thanks!

1 like

@Erikje bedankt voor de fijne communicatie, afhandeling en verzending. En inderdaad bom proof verpakt. Het uitpakken door mijn aanstaande bezorgde me al genoeg plezier om het het waard te vinden en dan is het horloge ook nog prachtig en goedgekeurd! Thanks Erik!

1 like

Prettige en snelle communicatie en nagenoeg directe verzending.
Zoals hierboven vermeld, zorg dat je tijd en de juiste tools bij de hand hebt voor het uitpakken :slight_smile:

1 like

Ook ik kan beamen dat je snel een deal met @Erikje kunt maken.

In de avond de deal de dag erop track and trace.
Resultaat eindelijk een combi-bracelet Op mijn GW5000

1 like

Mijn eerste g shock ever van Erik @Erikje overgenomen. Kan alleen maar bevestigen wat hierboven al vaak vermeld staat: prettig om zaken mee te doen en komt afspraken zeer snel na. Top dus!

1 like

Vandaag een toffe G-Shock, de GBD-100 G-Squad van Erik ontvangen.

Snelle actie, leuke deal, goed geregeld!

Graag tot de volgende @Erikje ! :ok_hand:

1 like

Prettige verkoper. Snel en accuraat.

1 like

Turtle overgenomen van Erik. Lage prijs, top staat, militaristische wijze van verpakken en dus perfect.
Aanbevolen door en voor Topklokkers :+1::+1: @Erikje

1 like

Recent zaken gedaan met Erik. Goede en prettige communicatie en goed op de hoogte gehouden van het pakket. Horloge voldoet precies aan de beschrijving. En heel netjes verpakt!

Aanrader…!

1 like

Mooi g shock overgenomen van Erik. Snelle deal, aardige kerel, eerlijke prijs. Goeie zaak!

1 like

Vandaag een citizen NY0040 ontvangen van @Erikje . Over complete set perfect zoals beschreven en snel afgehandeld. Aanrader. :+1:

1 like

Gaaf horloge overgenomen van @Erikje

Snelle deal, helemaal top!

1 like

Een G-Shock overgenomen van Erik. Was een hele vlotte deal het weekeind en de maandagochtend al binnen. Super.
En keurig verpakt, wat wil je nog meer.
Heel erg bedankt @Erikje

1 like

Een horloge overgenomen van @Erikje , deal was snel rond en het pakket ging meteen de volgende dag op de post.
Het was super goed verpakt en alles was perfect naar wens.

100% Top!

1 like

Ik heb van Erik (@Erikje) voor mijn DresSKX een fijne oyster band overgenomen met lekker dikke end links. Alles supersnel: instant reacties, instant verzending en de band veilig verpakt. Dankjewel Erik!

1 like

Promaster gekocht van @Erikje ! Dik tevreden, aanrader!

1 like

Zonet in uitstekende staat verkerende Seiko mogen ontvangen die tevens in een zeer nette verpakking om de stoep lag.

Kan hier alleen maar toevoegen dat dit een voorbeeld verkoper is.

1 like

Vandaag een Citizen Eco-Drive van @Erikje overgenomen die eerder deze week uit de verkoop is gehaald vanwege fb op dit forum. Kan niet anders zeggen dat net als de G-Shock die ik in oktober '21 kocht, dit horloge in keurig nette staat verkeert. En Erik is IRL een fijn persoon. Idd, foto’s zeggen niet alles.

1 like

Gisteren een leuke G-shock overgenomen van @Erikje en vandaag reeds bombproof en als nieuw mogen ontvangen. Zeer fijne deal voor een leuke prijs en met prima en snelle communicatie.

100% tevreden!