Autocorrect aaarghh
Ach, Lois is gemiddeld leuker dan Louis…
Nee, alsof de echte horlogeliefhebber verdulleme zo blij wordt van Geit en Limoen, zeg. Ik ben al zeer lang horloge-geïnteresseerd, maar de neiging om in die tent wat te kopen heb ik altijd zeer, zeer succesvol weten te onderdrukken.
Op de dag dat je als maatstaf hebt wat er bij S&C ligt moet je je ernstig achter de oren gaan krabben. Ik ben het vrij vaak met je eens, maar dit is de plank twee keer mis in één topic, naar mijn bescheiden mening.
Ik heb er een minder leuke ervaring met een toch niet goedkope sluiting die ik besteld had in Utrecht.
Men verwachtte kennelijk dat ik alles liet vallen om die meteen op te halen en suggereerde dat ik 'm misschien toch niet wilde toen ik aangaf de komende week wel te kijken wanneer ik kon. Ik vond het nogal onbeschoft, met name de toonzetting. Sommige mensen werken.
Neemt niet weg dat het wel een echte horlogegerelateerde toko is.
Hermès ligt bij Martens Maastricht.
Waar is dat?
en bovenal
Wie is dat en bestaat die wel?
Dat is toch ook Schaap (
Alleen BKC
Weet je dat zeker?
Ze verkopen ook horloges, soit. Maar ik ken maar zeer weinig juweliers die niets dan horloges verkopen.
Anderzijds kan je ook stellen dat alle horlogefanaten met slaapzak bij de Swatch hebben gestaan voor een MoonSwatch. Over smaak valt niet te twisten.
@Fate_Amenable_To_Change ik ben het nog niet eerder meer eens met je geweest.
Hermès maakt inderdaad hele coole horloges.
Eens! Zoals deze: https://www.horlogeforum.nl/t/hermes-slim-d-hermes-blauwe-dial-full-set/434144
Goed geschreven @Fate_Amenable_To_Change
Hermès
Zat die ook niet in zo’n house band?
Het feit dat die ene maanfase twee manen gefixeerd heeft op noord en zuid, en dat dan de subdials voor de tijd en de zeigerdatum in 59 dagen rond de dial reizen, dat is toch geweldig? Ook nog eens ontworpen door een gast die zijdelings met MB&F heeft gewerkt.
En dat allemaal met een kastvorm die al in 1978 voor Hermes ontworpen is. Dat geldt overigens ook voor de kleine maanfase. De Arceau is iconischer en heeft meer staying power dan hij creds krijgt. Soit, de grote maanfase is ten eerste wat prijzig en ten tweede 43mm groot, maar de kleine maanfase zou ik zeer wel kunnen overwegen als ik wat geld stuk te slaan had.
Niet alle horlogefanaten, Henk. Da witte gij ook.
En Bulgari en Chopard niet te vergeten…
Prachtig! Kijk dan:
Als je dit koopt ben je, in mijn ogen, meer liefhebber dan de ‘liefhebbers’ met hun X Rolexen.