Mijn ervaringen vd laatste verkopen zijn toch veel gelukszoekers en lowballer / wannabe handelaartjes.
Gelukkig geeft het lichtgroene gedeelte een betrouwbaar beeld van een (ver) koper.
Mijn ervaringen vd laatste verkopen zijn toch veel gelukszoekers en lowballer / wannabe handelaartjes.
Gelukkig geeft het lichtgroene gedeelte een betrouwbaar beeld van een (ver) koper.
Doorgaans worden alleen positieve ervaringen geplaatst en de negatieve weer verwijdert
Is dat ja?
En door wie kan dat dan?
Ik heb nog niets verkocht, maar wel enkele dingen (horloge, bandje, travelcase) gekocht. Louter positief. Het geeft ook wel een goed gevoel dat je pas vanaf TL2 kan verkopen en dus de drempel hier hoger ligt dan op bijvoorbeeld Marktplaats.
Oh sinds wanneer?
Zou kunnen hoor maar dit is nieuw voor mij.
Jouw negatieve ervaring verwijderd door een mod?
Jij hier ervaring mee?
Enkel goede ervaringen!
De markt werkt goed, maar liever geen mensen die zich omhoog posten om te kunnen verkopen, level 3 was nog niet zo gek als drempel…
Ik baseer me gewoon op de discussies over dat onderwerp die hier al voorbij gekomen zijn ja?
Wat je 2de opmerking betreft: nee, ik heb nog geen negatieve reviews gegeven omdat de policy is dat het not done is.
Mensen die afspraken maken en niet nakomen of zich voor liefhebbers uitgeven en pure handelaars zijn wil ik de kost niet geven hoor.
Wat ik al zeg, nieuw voor mij, ja?
Ik heb er verschillende voorbij zien komen en die zijn nog gewoon terug te vinden.
Over het algemeen positief. Door de paar negatieve ervaringen ben ik wel afgestapt van kopen uit het blauwe deel. Nieuwstaat is een erg breed begrip.
Kun je wat meer vertellen over die toch niet-z.g.a.n.?
Ik zie dat mensen horloges ook dragen met de plakkertjes/stickers (lekker sweaty).
Wat mij opvalt is dat prijzen (relatief) aan de hoge kant zijn. Dat varieert van AliExpress (horloges van € 30) en Chinese hommages tot de betere Zwitsers.
Verlies maken of afschrijven is nooit leuk maar je kunt niet verwachten dat de ander maar jouw vraagprijs moet betalen.
Als je een beetje zoekt kom je de meeste horloges nieuw op fors lagere bedragen tegen.
Verkijk je niet altijd op de nieuwprijs. Vaak komt er (buiten Europa) nog invoertax en BTW overheen.
Dan ben je waarschijnlijk wel uit het oog verloren dat op alles dat niet uit EU komt , er nog lekker wat import en btw bijkomt?
Anders mag je die sites hier wel effe delen, kunnen we allemaal lekker goedkoper shoppen.
Damn! Geklopt met 30 seconden…
Ik heb het over binnen EU. EU is heel goed te doen.
Buiten EU is de laatste twee maanden een drama. Het zijn niet eens de invoerrechten of de BTW maar vaak is het de kunst om iets überhaupt binnen te krijgen.
Paar zendingen uit de VS zijn super gegaan. Binnen 10 dagen binnen. Ik heb er ook een die al 2,5 maanden onderweg is en twee andere zijn ‘onbestelbaar’. Die worden teruggehaald en weer gecrediteerd.
Ok, een paar voorbeeldjes dan?
SEIKO SNKN37 Recraft series, 7S26 automaat, 44mm, lugs 24mm voor 144EUR
SEIKO SRP605K2 met 4R36 automaat, 44mm voor 169EUR
Altijd komt dit weer om de hoek. Alleen blijven concrete voorbeelden vaak uit
Ik heb het zien gebeuren bij anderen. Zelf niks weg laten halen of dingen van mij weggehaald.
Geef me een minuutje. U vroeg om voorbeelden u krijgt voorbeelden.
Je eerste voorbeeld is al niet juist, want buiten EU
En Seiko budgethorloges worden overal met korting aangeboden.
Dus even een echt voorbeeld aub