Ervaring prijs/kwaliteit horlogebanden-shops

Cheapest Nato Straps zoals al eerder genoemd.

Erg goede ervaring mee, al zijn niet alle bandjes even goed.

Prijs is super om eens uit te proberen!

De kwaliteit bij CNS is erg wisselend, sommige bandjes zijn goed, anderen zijn zeer matig

3 likes

Alle CNS bandjes zijn shit.

1 like

heeft iemand ervaring met die lederen classic banden van cheapest nato straps. is dat wat ?

goedkoop is duurkoop. :older_adult:

2 likes

Dat dus. Koop gewoon ergens een Rios of Hirsch bandje als je niet teveel wil spenderen. Of kijk hier in het verkoop gedeelte.

1 like

Verkeerde hobby uitgekozen.

3 likes

haha wellicht. dure smaak weinig geld wat doe je draan

Werken

1 like

Barton heeft ook prima bandjes voor 20/30 euro.

5 likes

Ali is prima voor RVS en FKM bijvoorbeeld, leer kun je ook redelijk voordelig kopen bij Kish. Maar ik heb diverse Hirsch leren bandjes variërend van €25-50 en ze bevallen prima.

Vind ik vaak net niets. Beetje fatsoenlijke band gaat in mijn ervaring toch vanaf 50.

1 like

Over deze ben ik wel tevreden. Meer kun je idd niet verwachten voor €25. Die andere zwarte textielen van Barton was wel beetje puinzooi. Maar ook prima.

Bottomline is dat je voor echte kwaliteit zult moeten betalen. Daaronder zul je altijd op kwaliteit inleveren.

Ligt misschien ook wel een beetje aan de waarde van het horloge. Invicta kan prima op een Cheapest Nato bandje, als je je Rolex er aan hangt ben je een beetje een pannenkoek

2 likes

inderdaad, moet wel in verhouding blijven

1 like

Buy once, cry once :sunglasses:

1 like

‘beter een levende vogel in de lucht, dan 10 dode in je hand’

image

1 like

De banden van van cheapest Nato Straps komen waarschijnlijk uit de zelfde Chinese fabrieken, als waar ook die van Ali Express komen.
Ik heb namelijk 2 identieke (op de kleur na) rubberen banden. De één van CNS en de ander via Ali. Beide een fijne kwaliteit. Later nog zo’n band besteld bij CNS, weer een andere kleur, maar deze was zo stijf als een plank. Kan mij dus niet voorstellen dat ze bij CNS banden in eigenbeheer maken, maar het bij een Chinese fabrikant uitbesteden.

1 like

tenzij het echt handgemaakt is en dus flink duur denk ik dat het allemaal uit die oorden vandaan komt. Anders kan de prijs nooit zo laag blijven :smiley:

1 like