Ervaring prijs/kwaliteit horlogebanden-shops

Beste HF

ik was eigenlijk altijd gewend om op ome Ali te kijken voor horloge straps. Zoals je kan verwachten is dit vaak een teleurstelling en ben ik nu rond aan het kijken waar je lederen straps kan krijgen voor een zachte prijs. Ik ben dus niet op zoek naar een handgemaakte strap van een zeldzame krokodillen leer; gewoon rond de 20/30 euro een nette band. Ik heb hirsch al uitgevonden die zijn goed maar zoals een echte Nederlander hoort te zijn vroeg ik me af of er nog iets goedkopers was, wellicht hebben jullie tips.

alvast bedankt voor het delen.

3 likes

Ik heb goede ervaringen met Watchgecko in die prijsklasse.

2 likes

Hoor eens bij @slls wat hih voor je kan betekenen :+1:

2 likes

Edit: hij*

1 like

Probeert u @Ko-Banden eens. Gewoon een persoonlijk bericht sturen en vragen wat hij heeft liggen en/of aangeven wat je wilt.

Uitstekende banden, snelle service en HF made in Nederland.

3 likes

Ik ben wel happy met de bandjes ban Watchbandit, hoewel je dan meestal rond de 40-50 euro zit.

2 likes

dat zijn al mooie tips… ik denk dat dit voor veel mensen helpt want 20 euro verprutsen aan ali banden die in een koffer slingeren wil niemand in deze tijden.

1 like

ik denk dat ik in de minderheid ben, maar ik vind dat best prijzig. alhoewel je beter meteen iets meer kan uitgeven dat je vaak draagt dan 5x20 euro dat in de lade ligt :smiley:

1 like

Me to, prima prijs/kwaliteit.

Zie hier de single pass nato op m’n Speedy.

3 likes

ziet er inderdaad mooi uit !

Hmm, lastig……ik wil het zeker geen decadent tintje geven, maar ik vind het zelf niet zo heel boeiend of een bandje nou 30 of 50 euro kost.
Als het een mooi bandje is, ben ik het prijsverschil snel vergeten en je kijkt telkens naar een bandje wat gewoon in orde is.

2 likes

Maar, ff uit nieuwsgierigheid: Watchgecko zit toch in Groot-Brittannië? Hoe zit dat dan met invoerrechten enzo (na de Brexit)?

De prijzen op de site zijn in € en inclusief alles, je krijgt e.e.a. dus zonder verdere kosten in de brievenbus.

Cheapest Nato Straps is ook best prima voor weinig geld

2 likes

Als je echt kwaliteit wilt, kun je bij The Strap Tailor terecht (komen de Brexit kosten, lees de BTW nog bovenop)

Deze meneer heeft een (in mijn ogen) briljante racing band gemaakt van badalassi leer voor (ook) m’n Speedmaster.

Wat een band :raised_hands: (goed, kosten 140 exclusief inklaringskosten)

7 likes

Ik ben ook fan en zeker van hun nato’s :+1:

1 like

Kijk anders ook hier :point_down:even bij de 2 HF banden makers.

Beide heren maken mooie banden voor een prima prijs.

2 likes

ga ik proberen dankje !

2 likes

Misschien eens kijken bij de Forum sponsor?

Horlogebandjes Uitverkoop - Horlogebanden.com

7 likes

“Buy it nice, or buy it twice.”

Luidt dan ook het aloude gezegde.

2 likes