Slls straps only

Het forum is een bandenbaas rijker! @slls heeft een paar werkelijk schitterende banden voor me gemaakt die ik jullie graag laat zien.

Tja, horloges als hobby… voor mezelf vind ik dat altijd een beetje merkwaardig. Horloges zou ik eerder een liefhebberij willen noemen want bij een hobby hoort dat je dingen dóét (en in het geval van horloges kán). Die technische kennis en kunde is hier op het forum ruimschoots aanwezig, maar bij mij moet je daar niet voor zijn. Ik kan alleen bandjes verwisselen. Maar dat doe ik dan ook heel graag!

Een tijdje geleden zag ik een verkooptopic van Hans aka @slls waarin hij zelfgemaakte banden te koop aanbood. Ik was nieuwsgierig en heb twee banden overgenomen. Dat werden er meteen al drie, want hij had nog een stukje ambachtswerk liggen.
Ik was heel erg te spreken over de bandjes: mooi leer, mooi afgewerkt. In combinatie met de prettige communicatie per PB, deed me dat besluiten om nog twee banden bij Hans te bestellen voor mijn GS kwarts.
Hans gebruikt bewust leersoorten die net wat exclusiever zijn. Plantaardig gelooid full grain leer (dus van de bovenste en beste laag van een huid). Dat is zowel te zien (prachtig!) als te ruiken (heerlijk!), en het zijn banden die echt een chique uitstraling hebben. Ook het stiksel en de verdere afwerking zien er strak uit.
Erg leuk dat het forum er weer een bandenmaker bij heeft!

61 likes

Ziet er goed uit, vooral die rechter!

2 likes

Leuk om te lezen, zo’n positieve review. Met zulke reclame zal hij het gauw druk krijgen.

1 like

Zo te lezen ruikt het wel lekker in ieder geval. :+1:

Bandjes zien er top uit ook.

1 like

nou, ik was gewoon enthousiast over de banden. Dat is toch niet gek?

14 likes

Alles behalve. Thanks dat je de moeite neemt om een uitgebreide review te maken!

1 like

Goed te weten inderdaad dat we meerdere opties hebben!

1 like

Dat ziet er zeker goed uit

1 like

Ach, er is een volledig “Ko only” topic. Dan mag deze enthousiasteling toch ook wel een topic plaatsen over zijn nieuwe bandjes?

Ontopic: Goed geslaagd!

12 likes

Mooi!
Zachte reclame weliswaar, maar ze zien er mooi afgewerkt uit

1 like

Hmm, agreed.
Ziet er mooi uit!

2 likes

@Flipperkast

Voorzitter van de: anti NATO club
anti -ik draag mijn kraaltjes hip naast mijn horloge- club

Vind je ook iets wel leuk?

5 likes

Ben bang dat dat niet wederzijds is. Als je je telefoonnummer effe geeft vraag ik of ze je belt. Wie weet hebben jullie een klik.

4 likes

Thanks voor het delen! Altijd handig om te weten dat er nog een goede banden maker is

1 like

Wat zit je dan te zuurpruimen over reclame? Gewoon een hobby-bob die wellicht superbanden maakt voor normale prijzen…

2 likes

Hey neem even je Prozac en doe je cape af.
Heb toch al gezegd dat ik het tof vind en tevens mijn reactie al verwijderd.

Wil je nu een sticker?

Dit dus…

2 likes

Zullen we weer on-topic gaan? Alles is wel gezegd nu toch?

2 likes

Jij bent toch de forum zoon van @anon11367652EV of ook van @louis :thinking:

Mwoa, daar kunnen we over van mening verschillen.
Bandjes zien er goed uit!

2 likes