Tudor BB41 afdingen?

Bij timepiecebank zag ik 'm laatst ook voor rond die prijs. Is iets dichter in de buurt (Antwerpen) mocht TS daar waarde aan hechten.

1 like

:joy::joy::joy:

Hebben we het hier over auditie doen voor de hoofdrol in een film of over stomweg korting vragen in ruil voor je fijne centen…?!

Hoe dan ook: succes met zoektocht en aankoop.

3 likes

In Belgie krijg je normaal gezien 10% korting bij een Tudor dealer als je er naar vraagt.

1 like

Het is niet het meest courante model Tudor toch?
De wereld vergaat…

Ik ga er vanuit dat ze er wel vanaf willen…

Tis geen Rolex.

Deze print meenemen en vragen aan de verkoper van Geit en Limoen wat hij er zelf voor zou betalen bij een willekeurige juwelier in Nederland :wink:

Op leer nog goedkoper…

1 like

Ehh…

tenor

Lekkere standaard, neef.

8 likes

Het is echt geen zeldzaam model, dus korting is zeker mogelijk. Zou persoonlijk liever bij een andere winkel dan Schaap kopen, aangezien ze daar vaak niet aardig zijn en er twijfelachtige resell praktijken op na houden. Ga gewoon naar een AD, laat zien dat je enthousiast bent over dit horloge en vraag wat ze aan de prijs kunnen doen, want je hebt deze gezien voor prijs X. Van het woord korting worden ze bijna nergens blij.

1 like

De liefde en energie die je in dit bericht stopt zegt genoeg :heart_eyes:🥰

Han’s liefdeslijstje

1. Mevr. Smikkelbips
  2. Jasper
  3. RobertW

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Edit: al heb je 100% gelijk :laughing: maar dit is een NATO van 200+ . Alles wat duur is, moet wel goed zijn.

4 likes

In your defense, het is geen NATO :sweat_smile:

Dat lees ik graag. Ik begrijp dat het de orginele Tudor
nato dinges is, netjes.

2 likes

Maar aan deze verkoper zit wel een geurtje. Het zaakje stinkt.

2 likes

Een NATO is voor mij zo’n ding met een lelijke flap.
Dit is meer een normale band van geweven stof, of zoiets.

Alleen als je er In Stinkt

2 likes

Leestip: ‘Excellent onderhandelen: een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling’ … en knallen maar! :sunglasses: :moneybag:

1 like

Ehm, iets met grenzen dicht enzo? Je komt helemaal Duitsland niet in, en als je er al bent, volgens mij is er geen hotel open. (Mompelt iets met corona)

4 likes

Ja. Ze dragen prettig. Niet per sé prettiger dan een gewone, premium nato (dus zeg maar 3 tientjes ipv cheapestnatostraps). Ik zou er nóóit een los lopen voor dat geld. Bij mijn BB zat ‘ie bij de stalen strap als leuke extra - weet niet of dat bij alle modellen zo is.

2 likes

Budget is er wel om de volle prijs te betalen. Maar als ik dezelfde nieuw bij een Duitser kan halen voor honderden euro’s minder op chrono24 (of misschien beter op een eventuele eigen site)doe ik dat liever. Heb hem al om mijn pols gehad. Zie niets dan goede ervaringen dus ben geneigd gewoon daarvoor te gaan. Probeer nu van de prijs op leer wat af te krijgen of van de prijs op staal een leertje erbij te krijgen.

1 like

Het liefst doe ik een bakje koffie bij s&c en neem hem voor 2040 mee

1 like

Gewoon vragen wat er mogelijk is bij ze. Misschien zijn ze in deze tijd wel heel blij als ze überhaupt iets kunnen verkopen en valt er over de prijs te praten.

Via het linkje in je eerste post geeft Schaap je de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Probeer dat eerst eens en ga daarna met die prijs op zak eens verder kijken wat er nog meer mogelijk is.
Neem iemand mee die dit spelletje vaker heeft gespeeld.

Rob

1 like