Tudor BB41 afdingen?

Na wat wikken en wegen en het horloge aan mijn pols te hebben gehad weet ik het zeker, dit wordt m. Nu is het enige wat mij nog rest de prijs. Is het mogelijk om op dit horloge wat van de prijs af te krijgen, en zo ja aan wat voor bedrag moet ik denken. (wordt eerste aankoop van dit formaat)

3 likes

Ja dat kan. Hoe veel weet ik niet. Persoonlijk zou ik op leer nooit meer dan 2k betalen.

4 likes

Meer dan 20% lijkt me stug. Je kunt het proberen. Ik vroeg bij AD’s altijd 15% en dat kreeg ik ook meestal.

1 like

Ik ben iemand die zijn spulletjes altijd te duur koopt, en te goedkoop weer weg doet. 2k zou geweldig zijn maar dat gaat mij waarschijnlijk nooit lukken.

2 likes

Een prachtig horloge draagt heerlijk ,maar zou wel de stalen band erbij nemen als ik jou was .
Wie weet krijg je dan een leuk aanbod (korting ) als je besluit beide te nemen .
Heb 'm zelf nu een paar weken en is nog niet van mijn pols geweest.

9 likes

Maar aangaande dit horloge, is het moeilijk om hier een korting op te scoren omdat het wellicht een populair model is?

Dat weet ik niet. Maar als het gewoon bij de AD lijkt me dat het moet lukken. Ik heb hier nog nooit gehoord dat het een schaars model is. Op Chrono 24 vind ik niet veel aanbiedingen.
Ik moest bij de eerste keer afdingen ook mezelf even overwinnen, maar wat zou het. Probeer het.

1 like

Ik vindt m op leer een stuk mooier.

1 like

Haha ja leer staat ook heerlijk, maar eigenlijk kan de BB41 alles hebben.
Heb ook de Tudor nato erbij en staat ook mooi en draagt geweldig.

1 like

die is ook mooi!

1 like

En hoe pak ik dit aan? Wellicht eerst telefonisch/mail contact?, aangezien ik hem waarschijnlijk toch voor de volle mep meeneem in de winkel met mijn slappe karakter.

Ik liep naar binnen, paste het horloge, keek er vol bewondering naar, trok een moeilijk gezicht, en vroeg of het voor die en die prijs kon. Maar eerlijk gezegd nooit bij schaap&citroen. Ik kom daar niet graag.

7 likes

Ik zou niet via telefoon of per email vragen of je korting kunt krijgen.

Als je precies weet welk model dan zou ik langsgaan en gewoon op de man af vragen of er korting inzit of niet.

Als je het doet gewoon rustig vragen en geen zenuwachtige toestanden.
Je komt niet voor de hand van zijn dochter, maar stelt gewoon een normale vraag over een eventuele korting.

Groet.

Noel.

11 likes

Heb ook vervelende ervaringen, terecht! Uiteindelijk voor een betere en eerlijke prijs elders gekocht :+1:

4 likes

Hier idemdito

Korting vinden ze een heel vies woord daar.

4 likes

Ik heb wel behoorlijk het internet afgespeurd maar toch nergens deze voor een scherpere prijs kunnen vinden, tenminste niet nieuw bij een betrouwbaar huis. Moet ik wel zeggen dat ik niet precies weet wat betrouwbaar is en wat niet.

Precies helemaal mee eens, nooit meer!

2 likes

Heb een beetje geduld misschien komt er eentje ‘vrij’ op dit forum. Zo heb ik de mijne twee maanden geleden gekocht. Eerlijke prijs!

1 like

Ja, jij bent degene die mij op het spoor zette van dit mooie horloge in mijn eerdere topic. Keek eerst naar Oris aquis. Ben ik brutaal te vragen wat jij hebt betaald (of is dit not done op het forum)

1 like

Het is echt een geweldig horloge, ga ervoor. Als je mij een berichtje stuurt, krijg je aanvullende info.

1 like