Tudor BB41 afdingen?

Gewoon om korting vragen. In het ergste geval zegt de verkoper nee, geef jij aan dat je er nog even over na moet denken en loop je weg. Zijn genoeg plekken waar ze horloges verkopen he :blush:

3 likes

Ik heb dit gevonden, is alweer een stukje goedkoper. Maar kan ik er dan 100% vanuit gaan dat het betrouwbaar is. Ik heb nog nooit op deze manier gekocht.

1 like

Zelf ook nog nooit iets gekocht via Chrono24.
Voor zo’n bedrag zou ik er een dagje uit van maken en wachten tot je een mooie aanbieding dichter bij huis kan vinden. In Antwerpen of zo.
Wil je alleen maar een nieuwe?

1 like

Ik heb dat ook nooit gedurfd. Wel zo verkocht. Een horloge voor EUR 5.500. De man betaalde gewoon op mijn bankrekening. Heb het netjes naar Singapore gestuurd.

2 likes

Maar wat als je nog eens wil wisselen of later denkt, staal is toch ook wel leuk. Andersom is het makkelijk om de stalen band te wisselen voor een leren bandje. Maar als je de stalen band er los bij moet kopen is dat vaak een heel dure onderneming. Bij een mogelijke doorverkoop weer zal een met stalen band ook wat sneller gaan denk ik. Nu zeg ik niet dat je hem op staal moet kopen, maar het zijn dingen om in overweging te nemen.

1 like

Klopt helemaal, denk dat de stalen band wel zo’n €700,- is :thinking:. Komplete set met staal is altijd goedkoper om te kopen ipv de stalen band er later bij aan te schaffen.

1 like

zgan heb ik ook geen problemen mee mits hij dan een stuk voordeliger is. Wat ik vooral belangrijk vind is dat ik geen oor aangenaaid wordt en een eerlijke prijs betaal en het hele zaakje origineel is met fabrieksgarantie.

1 like

Zeker! bedankt. al ben ik niet van plan om ooit een horloge te verkopen.

Dat dacht ik ook, ooit. :smirk::tumbler_glass:

3 likes

zo 700, daar heb ik me dan wel ff op verkeken. En wat kost dat leertje dan los?

Ik dacht dat het via een derdenrekening ging, en de geverifieerde handelaren hebben wel een fysiek adres en reviews… maar toch ben ik er wel angstig voor

Je moet het alleen doen als je je er goed bij voelt. Desnoods betaal je teveel.

2 likes

Tja weet het niet precies ,denk toch snel 200 met de sluiting erbij ( eerder meer dan minder )
De nato die ik erbij heb is al 200 . Kan het zo snel niet vinden nu via Google
Wel nog een leuk filmpje hierover .
https://youtu.be/mAXOszUzFjM

2 likes

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=15&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiAmvrl2dzoAhWKxYUKHXOQB4cQFjAOegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.authenticwatches.com%2Ftudor-straps-and-bracelets.html&usg=AOvVaw3RYZJivDPDQv5jCI_2YR1-

Hier wat prijs info …is wel even slikken hoor . Tjezus wat een geld . 475 voor een nato :tired_face::persevere:

1 like

Nog maar een domme vraag stellen.
Ik zie dit horloge nu voor 1750eu ook weer op chrono24 bij een japanner. lijkt betrouwbaar. is nieuw maar bij jaartal staat aangegeven onbekend? Maar mijn vraag: mocht ik hier het horloge kopen, kan ik dan gemakkelijk achterhalen of deze origineel is, want ik ben een dusdanige dummie in de horlogewereld dat ik bij wijze van een alieexpress-klokje niet van het echte werk kan onderscheiden (bij wijze van dan he).

Bedenk dat je +21% BTW plus invoerrechten en inklaringskosten extra betaalt als je het uit Japan laat komen.

4 likes

aha, was me ook weer ontgaan.

plus 90 verzendkosten

1 like

komt er trouwens bij al die prijzen op chrono24 nog btw bij dan?

Het is geen handje klap.

Lwkker naar de winkel gaan.
Nog eens passen, voelen en wat kletspraat hebben aldaar.
Dan komt het moment “wat ga ik aan de kassa precies betalen?”. 9 van de 10x heb je dan al 15 a 20% te pakken.

Laten ze je de volle mep betalen… niet erg toch want je wilt hem toch super graag!

Bij mij heeft bij elke nieuwe aanschaf alleen die vraag de 15 a 20% korting opgeleverd .
Alleen bij de Rolex niet, daar kreeg ik een setje oorbellen naar “keuze” van uiteindelijk €200 bij cadeau .

Dus. Je kan ook zeggen.
Staal en leer te samen voor de prijs van leer als deal.
Maar dan moet je wat sterker in je schoenen staan.

5 likes