LastGentlemen was me voor.
Niet zo gentle om voor te steken, maar wel verstandige man.
LastGentlemen was me voor.
Niet zo gentle om voor te steken, maar wel verstandige man.
Yep, alle CNS banden zijn te kort voor mij. 20 cm pols.
Alle banden van CNS zijn werkelijk chips/flut/slecht maar zo ontzettend leuk en de laatste tijd ook origineel.
De megapopulaire geribbelde mosterd NATO band is bijvoorbeeld door hen bedacht. Heb verder zo’n beetje alles uitgeprobeerd van CNS.
VOORDELEN:
NADELEN:
Waar gebruik ik die CNS voor? Mix and Match. Heb van sommige (zoals die geribbelde mosterd Nato) uiteindelijk alle maten van 18mm t/m 24mm. Dus ook de 19mm en 21mm. De 18mm en 20mm heb ik 3x.
Je komt er zo achter bij welke wijzerplaten, kastvormen etc. je iets gaaf vind of echt helemaal niks. Ik koop dan alsnog van die kleur/look een dure/goede/originele band.
Degene die ik niks vind, vies zijn geworden of doordrenkt van het zweet zijn geraakt gooi ik weg. Bewaar wel de gespen.
Je moet dan ook niet 1 bandje bij CNS bestellen. Bij meer dan 5 krijg je 20% korting en 0 verzendkosten.
Ben per bestelling € 100 tot € 130 kwijt. Voor de prijs van 1 of 2 bandjes kun je je uitleven met dit:
Waccex in duitsland. Altijd 10% korting op bekende merken.
Voor suede bandjes ben ik altijd wel fan van Rios voor die prijs. Tuurlijk, ze gaan niet jaren mee maar dragen meteen comfortabel en staan goed.
Iemand een idee van gemiddelde levertijd van CNS? Heb een paar bandjes besteld om is wat te proberen. Alleen niet helemaal duidelijk hoelang de levertijd is en ook geen trackingcode…
CNS had ik altijd binnen een week thuis.
Bedankt voor je reactie. Zal wel wat langer duren met het weekend ertussen. We wachten rustig af…