Vroeger was ik helemaal g-shock gek en had ik er een stuk of 30.
Inmiddels zijn deze allemaal weg en hebben plaats gemaakt voor andere merken.
Toch bleef de MTG en MRG lijn in mijn achterhoofd spoken maar nooit aandacht aan gegeven.
Nu zat ik eens te kijken en viel me op dat deze lijnen van g-shocks wel heel erg premium zijn, dus level oceanus en up. Ook zouden deze de zaratsu polishing ontvangen en worden gemaakt in Japan met het niveau afwerking wat we kennen uit Grand Seiko.
Verder saffier, monocoque case, zaratsu polish, Japan made.
Als ik toch ooit een g-shock in de collectie wil dan zou het deze zijn.
Wat is jullie ervaring? en wie heeft deze lijn van g-shocks?
Ik heb deze MR-G limited editie de Akazonae, gebaseerd op een samurai harnas.
Het horloge is een topproduct, tot op makro niveau perfect Grand Seiko niveau, mooier afgewerkt dan mijn rolex.
Ben er ook blij mee draag hem erg veel lekker licht titanium en in de zon fonkelt het goud en het rood, is ook een heel ander horloge dan de rest van mijn verzameling.
Die zwarte van jouw is ook geweldig mooi, was eigenlijk mijn eerste keus, maar stond nergens te koop.
Toen deze in het blauwe gedeelte stond heb ik hem na het zien van wat YouTube filmpjes gekocht.
Omdat ik veel zwarte duikers en G-Shocks heb stoort het wat “kleurrijk” uiterlijk niet, i.t.d op foto’s komt hij niet tot zijn recht, is echt prachtig en het draagplezier weet je zelf ook wel.
Ik ben toch wel even wat funding aan het plannen om die zilveren of zwarte te kopen hoor!!
Vind het toch wel vet dat niveau van afwerking in een gshock. Kwalitatief is het top net zoals de oceanus lijn van casio.
De grote kan ik wel hebben hoop ik