Ervaringen G-shock MTG lijn, zaratsu polishing? grand casio?

Ben er ook blij mee draag hem erg veel lekker licht titanium en in de zon fonkelt het goud en het rood, is ook een heel ander horloge dan de rest van mijn verzameling.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

ja wel her en der voor 800 te vinden

1 like

Met goede belichting is het inderdaad een heel ander verhaal dan een matzwart geborsteld blok titanium.

Het woord “subtiel” is voor een MR-G ook alleen te gebruiken in combinatie met een paar andere woorden, zoals “absoluut niet”.

11 likes

Die zwarte van jouw is ook geweldig mooi, was eigenlijk mijn eerste keus, maar stond nergens te koop.
Toen deze in het blauwe gedeelte stond heb ik hem na het zien van wat YouTube filmpjes gekocht.
Omdat ik veel zwarte duikers en G-Shocks heb stoort het wat “kleurrijk” uiterlijk niet, i.t.d op foto’s komt hij niet tot zijn recht, is echt prachtig en het draagplezier weet je zelf ook wel.:grinning_face_with_smiling_eyes:

O ja, het hoeft niet altijd subtiel te zijn, daar zijn dressers voor.:rofl::rofl:

Ik ben toch wel even wat funding aan het plannen om die zilveren of zwarte te kopen hoor!!
Vind het toch wel vet dat niveau van afwerking in een gshock. Kwalitatief is het top net zoals de oceanus lijn van casio.
De grote kan ik wel hebben hoop ik

1 like

Deze vast besteld om de jeuk weg te krijgen

2 likes

Fijne horloge voor ‘alle dagen’

3 likes

Toch van deze ook al aardig impressed!!! Alles instellen via de app werkt ook leuk!
Redelijke klatser maar wel tof voor erbij

4 likes

Zaterdag kijken en hopelijk kopen

Misschien toch de zilvere ook.

Beide gereserveerd

10 likes

Sterk, een meccano horloge! :slight_smile:

Hij is wel heel vet zo op die foto :+1:t2: ben benieuwd welke het wordt of worden :wink:

Ja zin om morgen er heen te gaan! Sowieso weet eens een uitje :slight_smile:

Ga denk ik voor de zwarte maargoed morgen even vergelijken

Toch nog een MTG uiteindelijk, maar de b1000

6 likes

Wat een beest zeg :sweat_smile: Heel gaaf

Vrij klein voor een gshock

Fotos vertekenen

1 like

Valt inderdaad wel mee qua grootte vind ik, zit wel erg comfortabel :+1:t2:

1 like

Het is een indrukwekkend ontwerp, dat speelt denk ik ook wel mee. Hoe is de polishing uiteindelijk, spiegeltjestrak? :blush:

ja net zoals bij grand seiko, ultra strak met enorme scherpe lijnen.

1 like

Klinkt goed. Ik heb deze week een al wat oudere, gebruikte Oceanus is overgenomen, het is mijn eerste ervaring met een ‘high-end’ Casio. Ik moet zeggen dat ik echt sta te kijken van de afwerking en het oog voor detail. De lijnen en de gepolijste/geborstelde delen zijn na 13 jaar niet smetteloos meer maar nog erg mooi. De afwerking van de wijzerplaat doet niet onder voor de Omega die ik gehad heb.

1 like