Ervaringen met Verkoopdathorloge.nl?

Als meerdere keren? :joy:

Jup. Ondertussen door de eigenaar weer doorgeflipperd :grin:

1 like

Heftig om nu al deze beslissingen te moeten nemen! Ik wil jullie in ieder geval succes wensen. Jonge ondernemers hebben we nodig in dit land, dus ik zal jullie zeker meenemen als ik één van mijn horloges wil verkopen.

Zet hem op heren!

1 like

Beste Zulu,

Het spijt ons dat wij niet in een redelijk termijn met een offerte zijn gekomen en geen reactie meer hebben gegeven. Ik snap dat dit inderdaad geen sterke eerste indruk is. Bij de behandeling van de aanvraag is er bij ons iets is mis gegaan.

Mocht u nog een keer een horloge willen verkopen of een offerte willen, dan ontvangen wij graag een tweede kans!

Hier (helaas) dezelfde ervaring. Het is een leuk concept als je daadwerkelijk contacten hebt in de horlogewereld, en snel een aanbod kan doen. Maar op deze manier gaat het niet werken heb ik het idee.

1 like

bobs watches schijnt ook deze trucc uit te halen.

1 like

2 16 jarigen die het concept van een dodgy autosite copieren. Ik zou echt 10x nadenken

Ik heb mij eerder ingeschreven om dan horloges aangeboden te krijgen maar nooit meer iets terug gehoord. Dus volgens mij is er nog aardig wat te verbeteren…

Uit dit draadje ook begrepen dat de “contacten” niet wisten dat ze in hun bestand staan.
Feitelijk zou je zelf ook alle grijze handelaren kunnen mailen, kost wellicht wat meer effort.

Ook ik heb een week of 5 geleden een poging gewaagd en -behalve een e-mail dat e.e.a. wat vertraagd was- vervolgens niets meer gehoord: da’s teleurstellend.

Ik juich jullie ondernemerschap van harte toe maar het is duidelijk dat jullie nog wel de nodige stappen moeten maken.
Nooit meer iets laten weten is echt onacceptabel! :face_with_raised_eyebrow:

Valt toch wel mee? Je benadert een aantal handelaren met je horloge, mailtje kun je knippen en plakken. En je kiest uiteindelijk degene uit waar je het beste gevoel bij hebt. Dit soort tussenschakels voegen geen waarde toe, ergens moeten zij toch ook geld verdienen.

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Eens. Echter moet je wel zelf alle mailadressen opzoeken en intypen. Tijd is geld!

Deze service kan ik overigens ook leveren aan alle forumleden tegen een geringe vergoeding. Forumspirit! :wink:

1 like

Jij zit toch de hele dag te niksen in die DAF YA328 met een Javaanse jongen op de lip.

1 like

Hoho. Ik moet regelmatig de wekker zetten om iemand koffie te laten halen.

1 like

Beste allemaal,

Het spijt ons dat wij niet iedereen optimaal van dienst hebben kunnen zijn. Wij hebben niet accuraat en snel genoeg gereageerd op jullie aanvragen. Dit hebben wij wel verandert en wij blijven verbeteren. Wij willen natuurlijke iedereen optimaal van dienst zijn.

Fijn weekend,

Sam & Jip

Dag Sam & Jip, kleine tip (hey, dat rijmt).

Wanneer je in de wereld der luxe horlogerie wil zitten, werk dan even aan je spelling. Dat wekt wat meer vertrouwen op bij mensen, aangezien het vaak om redelijke bedragen gaat :+1:

5 likes

Dus ondanks uw grote weerzin tegen mijn ‘‘rechtse’’ overtuiging bent u zelf toch ook verkapt nationalist? Dit mag ik hier gerust uit concluderen lol… Zo zie je maar weer ;—) Liever stiekem en achterbaks dan recht voor zijn raap toch?

Medicijnen vergeten?

4 likes

Nee nee, deze beste heer reageert altijd vol afschuw als je iets niet 100% politiek correct neerzet. Nu lijkt het me aannemelijk dat als iemand zo bewust is van spelling en eigen taal hij dus toch wel zeer nationalistisch ingesteld is… 1+1 is namelijk 2 en het lijkt mij meer een kwestie van logisch beredeneren. Zodoende dus…