Ervaringen? Rolex Yachtmaster 116622

Jawel, ik zou dan gaan voor een jong gebruikte. Mij kennende flip ik weer binnen een jaar. Hoewel ze ook gelijk kunnen blijven met alle prijsstijgingen…

Kabong had er onlangs een hier op HF ? Maar die was binnen een dag al weg en was meen ik ook 7500+

De YM zie je niet zoveel. En qua prijs zou ik er ook niet op te lang op blijven wachten want de prijsverhogingen gaan sneller dan scherpe aanbiedingen op HF :wink:

1 like

De YM is prachtig en in meerdere uitvoeringen. Vind hem met name erg comfortabel dragen.
Zou denk ik nog steeds voor de ‘gewone’ variant gaan.

Ik wacht toch nog op een uitkering van mijn verzekering, daarna kan ik iets concreter worden. :wink:

Briljant. Ik zit nu weer naar de 116622 te zoeken en kom via Google weer op dit (mijn eigen) oude topic uit. Awesome.

4 likes

In de tussentijd is mijn blauwe YM vertrokken, maar heeft zich een Rolesium aan de collectie toegevoegd. Toch wel een heel ander horloge met een eigen gezicht. Welke kleur dan ook, ik vind het een aanrader!

3 likes

Wat was de reden van verkoop van je blauwe? Op uitgekeken…?

Met de aanschaf van een blauwe DJ werd de YM eigenlijk overbodig. Ze hebben beide nagenoeg dezelfde kleur blauw en daarmee was de overlap te groot. Een enkele post in het ‘outgoing’ topic was genoeg om @Triplock te laten happen. :wink:

2 likes

Ah juist. En hij heeft hem twee weken geleden weer verkocht :smiley:

2 likes

Koning Flipper zeker weer :roll_eyes::joy:

1 like

…and again! Ik zoek een horloge met blauwe plaat om op termijn toe te voegen aan de collectie. Zou zomaar toch een YM met blauwe plaat kunnen worden. Of een GS SBGA375.

We zijn inmiddels ruim 5 jaar verder sinds de start van dit topic.

1 like

Je gaat in ieder geval niet over één nacht ijs. Er zijn veel horloges met blauwe plaat te krijgen tegenwoordig.

Pick de blauwe GS uit het blauwe op. Zo we kunnen weer verder.

Die quartz GMT? Nee, bedankt…