Ik ben van plan een Eterna Kontiki Date aan te schaffen maar weet nog niet welke het wordt
Het zal altijd mooi zijn als ik jullie reacties even hoor en een beetje uitleg geeft waarom
Hier heb ik twee plaatjes staan
Wat mij betreft de bovenste.
Waarom? omdat ik die persoonlijk mooier vind.
Welke vind je zelf het mooiste?
De bovenste! Die heeft mooie klassieke looks.
Die onderste lijkt misschien leuk maar ben je maximaal over een paar jaar helemaal zat.
Ik vindt ze beide mooi maar de juiste keuze zit er nog niet in
Bovenste … ondanks de “half 5” datum positie
wellicht wel op staal ipv leer
Vind de triangles van de onderste te prominent
Wellicht dat het in real life meevalt
Heb wat foto’s van een blauwe zien langskomen
Die was toch wel erg mooi
Dan ben je toch klaar? Op naar de volgende lijkt me.
Op die bovenste zit er ook een echte korting die ik onlangs op chrono 24 nl heb gezien
Vandaar dat ik ook aan het twijfelen bent, deze met leder bandje zou voor mij komen op 871€ als ik met bankoverschrijving doe
normaal is de prijs ook nogal erg goed 898€ bij Best swisswatches
dat zijn interesante prijzen voor een mooie re-issue
De onderste stata wel het dichts bij het vintage origineel trouwens
Voor de onderste type had ik op chronomania fr gezien en daar had ik op gereageerd wel dat de verkoper namelijk uit Belgie Brussel was en zou deze voor mij voor 900€ laten
Mijn keus zou de bovenste zijn. Die onderste vind ik te druk.
De bovenste, … als je kunt leven met een date op half vijf! Een pluspunt is wel en dat geldt voor beiden dat de datum-cijfers klein zijn en de datumschijf in dezelfde kleur als de plaat. Ik denk economisch gezien geen verschil, blijft dus over: volg je hart!
Succes
Ja, als ik aan een mooie Eterna Kontiki denk, dan ziet dat er zo uit.
Geen idee of dat nog te krijgen is en of dat misschien weer een stuk duurder is. Maar een fraai ding vind ik het wel!
Bij mij zo:
En ik denk weer aan deze:
Voor mij absoluut de bovenste. Heel fraai!
Ik vind de bovenste het mooist, is toch wat rustiger.
En bij mij doet deze het altijd weer goed
Beide mooi! En ook al lang in mijn belangstelling. Als ik moest kiezen dan de onderste, maar misschien nog eerder de four-hand.
Dit is mijn favoriet