nee geen corps en drink geen bier
kom ook niet uit een ei, maar leer wel graag bij
en qua horloges heb ik nog veel te leren
Ik kan me helemaal vinden in wat je hier zegt. Als je weet wat er gangbaar is kun je daar op inspelen en een goede indruk achter laten. Ik ben ook niet echt op de hoogte van etiquette maar hou van de details. Zeker zakelijk. Pak, hemd, das, riem en schoenen keurig afgestemd. Dan zijn verder nog het horloge en schrijfgerei op elkaar afgestemd. En de tas en pen etui die lekker matchen. En als je dat dan weet af te stemmen op je omgeving zoals @Fate_Amenable_To_Change aangaf vind ik dat wel leuk. Niet omdat het moet, gewoon omdat het kan.
Zit nu alleen even niet in een zakelijke omgeving
Argue…
Je kunt ook geen sigaren roken
Hier ga ik niet over arguen
Dat bepaal je toch zelf?
[quote=“mr_brakke, post:101, topic:122174”]
kom ook niet uit een ei,
[/quote] ?
Nee natuurlijk niet Louis (even arguen hoor)
De ALGEMENE do’s and dont’s bepaal je nu bij uitstek niet zelf
Of en zo ja wat je er mee doet natuurlijk wel.
Beter dat ik zelf ga zoeken naar de do’s and dont’s in plaats van cirkelredeneren.
Hier mag best wat dik goud bij zoals je ziet…
Black/White tie geen polshorloge. Wel zakhorloge (niet digitaal)
Voor een luttel bedrag, en klaar is Kees:
Leuk dat boekje !
Lees overigens dat een diver onder een pak dus echt niet kan…
@drex en ik komen graag bij u werken! Kunnen we morgen beginnen?! We zullen niemand tot last zijn en echt ons best doen.
Van mij kan een chrongraaf ook best bij business formal. Maar dat ligt vooral aan watch voor chronogaaf dat dan is. Een chronograaf kan zowel een chronograaf als dress watch zijn imo. Net als een chronograaf ook een duiker of flieger kan zijn.
En Chuck Norris… Maar die draagt geen horloge… Die zegt gewoon tegen de tijd dat het zo laat is…
Ik heb nog nooit personeel gehad. Ik moet eerst denken over een inwerkprogramma. 270 kg, lukt dat?
Is sowieso altijd gaaf.
Helaas heb ik in deze een lagune in mijn culturele bagage.
Heb de heer Norris nog nooit op het witte doek of beeldscherm mogen bewonderen.