Hier nog 2 nachtjes slapen!
Horloge wordt woensdag op kantoor bezorgd door Mikropakket: ik ga mij woensdag voor het raam positioneren en de hele dag naar buiten kijken!
De harde realiteit is dat 99% van de wereld zich totaal niet bezig houdt met wat jij om de pols hebt. Je bent irrelevant en zij zijn allemaal met zichzelf of hun eigen besognes bezig.
Da’s een gedachte die mij helpt op te staan, 's ochtends.
Doe jij maar lekker een duiker, pilot of Sinn, het zal wel.
Mee eens hoor, ik pastte het overzicht aan omdat iemand dat vond, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben
Ik vind mijn Junghans Meister ook best wel dressy (alleen niet op een zwart pak)[quote=“koekoek, post:127, topic:122174”]
Ik ben in afwachting van mn Seiko flyback panda en Monaco
[/quote]
Herkenbaar!
In het kader van minder stress denk ik er ook over horlogemaker te worden: je roept gewoon “minimaal 6 weken!” En laat vervolgens gewoon weken niet meer van je horen!
Lijkt me héérlijk!
En na een weekje of 9 stuur je een factuur ter hoogte van de staatsschuld van Honduras
Droombaan!
Etiquette slaat specifiek op omgangsvormen. Gewoonten legt zichzelf uit denk ik. En ‘mores’ is vziw gewoon Latijn voor ‘zeden’ maar ik kan me vergissen.
Ongetwijfeld overlappen ze mekaar wel licht op bepaalde plaatsen, maar eerder raakvlakken dan echt een Venn-diagram laten we maar zeggen (: